fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לריו עוצרים בפריז

שגיא מוקי עשה עוד צעד לקראת אולימפיאדת ריו. בשבוע שעבר זכה במדליית ארד בטורניר גראנד סלאם פריז היוקרתי
בדרך הנכונה לאולימפיאדה. מוקי (צילום: איגוד הג'ודו)
בדרך הנכונה לאולימפיאדה. מוקי (צילום: איגוד הג'ודו)

 

הישג נהדר לג'ודוקא הנתנייתי שגיא מוקי, שעושה חיל בשנה האחרונה. בשבוע שעבר זכה במדליית ארד בטורניר גראנד סלאם פריז, שנחשב לאחד היוקרתיים ביותר בסבב.

מוקי, שהתמודד במשקל עד 73 ק"ג, ניצח בקרב הראשון את פלורן אורני הצרפתי באיפון ולאחר מכן הביס בתוך 50 שניות את דקס אלמונט ההולנדי, שנחשב לאחד מיריביו הבולטים באירופה. ברבע הגמר פגש מוקי את ניאם-אוצ'יר סינג'רגל המונגולי שניצח אותו באליפות העולם והפעם ניצח אותו באיפון תוך 2:01 דקות.

בחצי הגמר ספג מוקי את הפסדו הראשון בתחרות לרוסי דניס ירטסב, זוכה מדליית הזהב במאסטרס השנה שעברה, על חודו של ווזארי.

בקרב על הארד, פגש מוקי את ריקי נקייה היפני, אלוף העולם ב-2014 וסגן אלוף העולם בשנה שעברה, וסגר עניין ביוקו לאחר שהיפני נפצע ולא היה יכול להמשיך.

ניקוד חשוב". שגיא מוקי (צילום: איגוד הג'ודו)
ניקוד חשוב". שגיא מוקי (צילום: איגוד הג'ודו)

 

לאחר הזכייה כתב מוקי בפייסבוק: "אני שמח שהצלחתי להביא את הג'ודו שלי לידי ביטוי ולהיות עקבי. אספתי ניקוד חשוב לאולימפיאדת ריו… אספתי ניצחונות מאוד חשובים על יריבים מהטופ העולמי, ביניהם גם מול ריקי נקייה. אני מקווה שהכל בסדר עם ריקי ומאחל לו החלמה מהירה".

מדליית הארד היא הישג חשוב עבור מוקי. בעוד כשלושה שבועות יתפרסם דירוג הג'ודאים למשחקים האולימפיים בריו וכפי שהדברים נראים כעת הג'ודוקא הנתנייתי בדרך לריו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות