fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לגביע

הנוער של מכבי נתניה יפגשו את ראשון לציון ברבע גמר גביע המדינה
נור ביסאן
ממשיך לכבוש. נור ביסאן (צילום: רולנדי ברנשטיין)

קבוצת הנוער של מכבי נתניה ממשיכה במסע ההתבססות שלה בצמרת טבלת ליגת העל לנוער. בשבת האחרונה היא אירחה את קבוצת בני יהודה מצמרת הטבלה. לאחר מחצית מאופסת וחלשה, נראתה מכבי נתניה טובה יותר במחצית השנייה והצליחה לכבוש שני שערים: הראשון מראשו של סתיו זליאט והשני מרגלו של נור ביסאן.

בני יהודה עוד הצליחה לצמק את התוצאה אך לא יותר מזה ונתניה רשמה ניצחון חשוב כשהיא מתבססת במקום החמישי ובמרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי. בשבת הקרובה תצא הקבוצה למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול ראשון לציון.

מאמן הקבוצה ישראל צרפתי סיכם: "לא שיחקנו מספיק טוב מול בני יהודה אך ידענו לנצל את הדקות הטובות שלנו על מנת להכריע את המשחק. יש לנו בשבת הקרובה משימה חשובה מאוד בשלב רבע גמר גביע המדינה ונעשה את הכל להגיע למשחק דרוכים ומוכנים".

קבוצת נערים ג' יצאה למשחק חוץ מול הפועל רעננה וגברה עליה 0:3. לנתניה כבשו טל הראל, צוף יוסף ופאדי נאג'ר.
המאמן אייל צחי סיכם: "זה היה משחק טוב מאוד של הקבוצה עם הנעת כדור מהירה ומסודרת לחץ טוב על הכדור עמידה נכונה מבחינה הגנתית וקצב משחק גבוה".

 נור ביסאן
ממשיך לכבוש. נור ביסאן (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות