fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור נתניה: הזרות מוכנות לקרב

קבוצת אליצור נתניה בכדורסל נשים החתימה השבוע את טיה לואיס וסגרה את מכסת הזרות שישחקו בקבוצה בעונה הקרובה
טיה לואיס
העונה הראשונה שלה מחוץ לארה"ב. טיה לואיס (צילום: עצמי)

אליצור נתניה ממשיכה בחיזוק הקבוצה והשבוע, זמן רב לפני פתיחת הליגה הישראלית, צירפה לסגל את הסנטרית טיה לואיס בת ה-23 שמתנשאת לגובה של 1.92.

טיה לואיס
העונה הראשונה שלה מחוץ לארה"ב. טיה לואיס (צילום: עצמי)

לואיס בוגרת מכללת "האולד דומיניון" בארה"ב תהיה הזרה הרביעית והאחרונה אשר מצטרפת לסגל הקבוצה. פרט פיקנטי נוסף שקשור ללואיס הוא מעצם העובדה שהיא השחקנית הרביעית מאוניברסיטה זו אשר מגיעה לשחק בשורות הקבוצה מעיר היהלומים, כאשר קדמו לה: תמרה ראנסבורג, מוניק קוקר ואוקישה הווארד. לואיס שחקנית חמישייה קבועה שיחקה במדי המכללה מעל 90 משחקים. בעונה שעברה ב~32 משחקים העמידה ממוצעים של: 16.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-35.5 דקות בממוצע למשחק.

בהנהלת הקבוצה מרוצים כיוון שלקחו על עצמם השנה כמשימה לסגור את סגל הזרות מוקדם מן הרגיל. המנהל המקצועי, שמחה לב-צור סיפר בסיפוק לאחר ההחתמה: "טיה לואיס ממשיכה שושלת של שחקניות מצוינות אשר למדו במכללת "האולד דומיניון" ולאחר מכן הגיעו לאליצור נתניה. טיה צפויה לתרום לקבוצה בקליעת הנקודות וגם בריבאונד בשני צידי המגרש. לואיס תשלים יחד עם קורטני הארט קו של שתי גבוהות מעולות אשר אמורות לתת את הטון בליגה".

טיה לואיס עצמה סיפרה השבוע מביתה בארצות הברית: "החלטתי להצטרף לאליצור נתניה, כי אני חושבת שהמקום מתאים ליכולות שלי, היו לי שיחות טובות עם המאמן החדש שלי ובכלל נתניה היא עיר יפה. אני מצפה מעצמי לעזור בהובלת הקבוצה לעונה מוצלחת, אני מקווה שתהיה לנו עונה כיפית עם כדורסל יפה וטוב. זו תהיה העונה הראשונה שלי מחוץ לארה"ב ואני מתוחה וכמובן גם מתרגשת, אני מוכנה לצאת למסע החדש הזה בחיים שלי ומקווה שהוא יהיה מוצלח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות