fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא: אפי קפיטל תפתח תשתיות בשכונת נווה אור

חברת אפי קפיטל חתמה עם עיריית אור עקיבא על הסכם פיתוח לפרויקט OPARK. בהתאם להסכם תקים החברה תשתיות כבישים, גני ילדים ותפתח שטח ציבורי פתוח ונרחב
הדמיית הפארק בפרויקט OPARK באור עקיבא (צילום: איוולב מדיה )
הדמיית הפארק בפרויקט OPARK באור עקיבא (צילום: איוולב מדיה )

השכונה תוקם על שטח של 48 דונם, ותכלול 400 יחידות דיור, שיתפרסו על פני 10 בניינים בני 7-12 קומות. כחלק מפיתוח תשתית הכולל כבישים ומדרכות, החברה תפתח שטח ציבורי פתוח מרכזי של 12 דונם בין הבניינים בפרויקט, הנמצא בשלבי תכנון עם העירייה. מדובר בפארק ירוק בשטח של 12 דונם עם מתקנים ומשחקים לתינוקות, לנוער ופינת ישיבה להורים. בנוסף, תקים בשכונה 2 גני ילדים.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל "לעצם העובדה שחברה אחת מנהלת הקמה ופיתוח של שכונה שלמה יש יתרון משמעותי, שכן הדבר מאפשר תכנון של כל השכונה בראייה רחבה. זה גם מבטיח לרוכשים שסיום הפיתוח יעמוד בזמני מסירת הדירות, בניגוד למקרים שראינו לאחרונה בראש העין ובאר יעקב, בהם הבניינים כבר לקראת אכלוס ואין תשתיות"

הדמיית הפארק בפרויקט OPARK באור עקיבא (צילום: איוולב מדיה )
הדמיית הפארק בפרויקט OPARK באור עקיבא (צילום: איוולב מדיה )

פרויקט opark בשכונת נווה אור משווק על ידי חברת שניר המתמחה בשיווק פרויקטים למגורים גדולים, מסחר וקניונים. תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, לכל הדירות בפרויקט מחסן צמוד וחניה צמודה. השכונה גובלת בקניון אורות ממזרח ושכונת הקוטג'ים היוקרתית גני אור מדרום. השכונה נמצאת מרחק הליכה ממרכז העיר.

חברת הנדל"ן אפי קפיטל החלה את פעילותה בשנת 2006. החברה בנתה ובונה פרויקטים רבים למגורים, ועד כה בנתה ושיווקה בהצלחה פרויקטים בחדרה. החברה בונה כיום גם את פרויקט אקווה בשכונת עין הים הכולל 520 יחידות דיור בחדרה, וכן מקדמת תכניות על שטח בן 120 באליכין ועל שטח של 200 דונם באזור תעשיה חדרה. מהחברה נמסר כי היא נהנית מאיתנות פיננסית, המאפשרת לה להשקיע באזורים מתפתחים נוספים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות