fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבחור הביישן על הפסנתר

כך גם נקרא אחד משיריו של אדיר גץ מעתלית, אחד המתמודדים הבולטים בעונה השמינית של "כוכב נולד" שהוחתם על חוזה עם חברת תקליטים עוד לפני שהסתיימה התחרות. בימים אלה הוא נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות אחרי דיסק שני, שהסינגל הראשון מתוכו גרף 4 מיליון צפיות ביוטיוב. לפעמים חלומות באמת מתגשמים
אדיר גץ (צילום: יח"צ)
אדיר גץ (צילום: יח"צ)

לפני ארבע שנים השתתף אדיר גץ מעתלית ב"כוכב נולד". הוא הגיע עד השלבים המאוחרים והודח, אבל אף אחד לא הכין אותו לעובדה שחברת הפקות ביקשה לשחרר אותו מהחוזה עם טדי הפקות ולהחתים אותו על חוזה לשבע שנים.

בימים אלה החל להופיע עם הדיסק השני שלו, שהסינגל הראשון מתוכו שבר את הרשת והצליח לגרוף 3 מיליון צפיות. ביום חמישי הבא, 9.9, הוא יגיע למועדון הביט בחיפה להופיע במסדרונות ילדותו וזה מרגש אותו.

גץ נולד בחיפה, אך כשהיה בן שנה, עברה המשפחה לעתלית. "אהבתי מאוד לשחק כדורגל ושיחקתי במכבי חיפה", הוא נזכר. "לא הייתי היפראקטיבי, בדיוק ההיפך, אבל מאוד אהבתי כדורגל ועד היום אני אוהב. השקעתי את כולי וכל יום התאמנתי, אבל כשגיליתי את הצלילים – וזה היה לפני בר המצווה – הורדתי הילוך מהכדורגל, המשכתי לשחק ובשלב מסוים העדפתי לוותר ולהתמקד במוזיקה".

בפעם הראשונה שפגש בקלידים היה בבית דודיו מצד אמו, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. "זה קרה אצל אח של אמא שלי. לאשתו היו קלידים מאוד ישנים שהיו זרוקים באחד החדרים. אני זוכר שהתחלתי לנגן, זו הייתה שעת לילה מאוחרת, ואמרתי לאבא שלי: 'או שאנחנו פורצים לחנות ומביאים קלידים או שניקח את הקלידים הישנים שלה'. דודה שלי הסכימה שאקח אותם ומאז הם מלווים את חיי כמו פסקול, תמיד ברקע של החיים שלי".

גץ החל ללמוד לנגן בפסנתר בקונסרבטוריון ובמקביל המשיך באימוני הכדורגל האינטנסיביים במכבי חיפה. "היה לי קשה בתור ילד, כי היו לי שלושה ימים במהלך השבוע שגם ניגנתי וגם שיחקתי כדורגל. הייתי קם בבוקר בלי כוח לימים האלה, לומד עד השעה שלוש בצהריים, אחר כך שעתיים וחצי אימון כדורגל ועוד שעתיים שיעור פסנתר. הייתי חוזר גמור, אלו היו ימים מאוד ארוכים עבורי ובשלב מסוים בחרתי להפסיק לשחק".

אחר כך הגיעו לימודי נגינה בגיטרה, כי כזה גץ, לא מסתפק במועט, רוצה לדעת הכל. "כמו בכל דבר שאני עושה, אני אוהב לדעת מהכל. בכל תחום שהייתי נוגע, אין מצב שהייתי מתעסק רק בשטחיות, הייתי נכנס לעומק ובכל דבר. כשהייתי יושב באולפנים הייתי משתגע, מזה שאני יושב על המחשב ולא יודע מה הם עושים עם התוכנה".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "כל זכרון".

אדיר גץ (צילום: יח"צ)
אדיר גץ (צילום: יח"צ)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות