fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בן יקר שלי אני מתגעגעת אליך"

שחר תעשה בן 20 מפרדסיה יובא היום למנוחות בשעה 18:00 בבית העלמין בפרדסיה, בחלקה הצבאית
שחר תעשה ז"ל
שחר תעשה ז"ל
שחר תעשה ז"ל
שחר תעשה ז"ל

אבל כבד ירד השבוע על הישוב פרדסיה. סמל ראשון שחר תעשה בן המקום לוחם בחטיבת גולני, בן 20 נהרג בעת שירותו בחטיבת גולני. תעשה שהה  על הנגמ"ש שהתפוצץ מטיל נ"ט וספג פגיעה ישירה.  הלוויתו תתקיים היום (ג'), בשעה 18:00 בבית העלמין בפרדסיה, בחלקה הצבאית. פרסום שמו של תעשה ושל שאר חללי הנגמ"ש עוכב עד לזיהוי מוחלט של הגופות. לאחר מותו הועלה שחר מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון לאחר מותו.

אמו היידי כתבה לזכרו: "בן יקר שלי אני מתגעגעת אליך כל כך. זה לא נתפס בכלל שאתה לא כאן שאתה לא איתי. אני רוצה לחבק אותך, לנשק אותך ולהריח את הריח הנעים שלך. כל כך הרבה דברים רציתי להספיק איתך ולחוות איתך. שחר שלי אני רוצה להגיד לך שאמא אוהבת אותך ושומרת עליך. אני רוצה שתשמור גם עליי ועל אבא ועל האחים שלך חן ועמרי שכל כך מתגעגעים אליך. תנוח על משכבך בשלום בן יקר שלי אני אוהבת אותך כל כך. אתה הגיבור שלי ואני מעריצה אותך וגאה בך".

שניר לוי שהיה שטיפלה בשחר בינקותו: "אין מילים לתאר את הכאב, אפילו שחלפו 18 שנה מאז חיבקתי את שחר האכלתי אותו מהבקבוק כל בוקר לתקופה ארוכה, הייתי מלביש אותו חובש לו כובע הפוך והולך איתו לגינה החיוך שלו השקט שלו כבשו אותי, כשראיתי אותו חולף על פניי בפרדסיה, הוא כבר לא כל כך זכר אותי, אבל אני לעולם לא אשכח. תנוח על משכבך בשלום ילד, ואתם משפחה יקרה עופר היידי חן ועומרי, תהיו חזקים ותשמרו על איחוד"..

גיא גבע חבר ילדות של שחר מקרית החינוך דרור: "כל שנייה אני נזכר בעוד ועוד שטויות וצחוקים וחוויות אתך, ולא מאמין שלא יהיו עוד. כמה אני אתגעגע לישיבות איתך, כל התכנונים שלך לעתיד, כמה רצית להשתחרר כבר ולחיות את החיים האמיתיים. היית חבר כל כך טוב, בנאדם שמח ומחייך כל הזמן, אחד שאי אפשר היה לא לאהוב אותו, תמיד מצחיק את האנשים שלידך, הליצן של החבר'ה והסתלבטן הראשי, החבר שתמיד יהיה לצידך ותמיד יעזור בכל מצב. התגייסת לגולני מרצון רב, גם שהיה לך חרא וקשה הוכחת לנו ובגדול כמה אתה חזק וכמה כוח רצון יש לך וגם שהיית מתקשר באמצע איזה שמירה או סתם יום מגעיל אף פעם לא וויתרת. נתת את חייך ונפלת בקרב בשביל השקט שלנו, בשביל הגנה על המדינה שאנחנו כל כך אוהבים באומץ ובגבורה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות