fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לפני ההרחקה של פוצ'יבה נתנו פייט למכבי"

בהפועל חדרה מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה. כעס על ההרחקה של פוציבה, המתנה לשיחה בין גולן לאביטן
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי

בהפועל חדרה יצאו ברגשות מעורבים מההפסד למכבי תל אביב 2:0 בפתיחת הפלייאוף העליון של ליגת העל. במועדון היו שבעי רצון מהעמידה הטקטית של הקבוצה במחצית הראשונה והביעו אכזבה מספיגת השערים במחצית השנייה. עיקר האכזבה באה מכיוונו של הקשר ג'ורג' פוצ'יבה שספג כרטיס אדום ישיר בעקבות החלטת ה-VAR לאחר שפגע במגן מכבי מאור קנדיל.

"ציפינו משחקן כמו פוצ'יבה להימנע מעבירות כאלה. לפחות נכנסנו להיסטוריה", אמרו בחדרה. "הבעיה שללא המצלמות אז השופט כלל לא היה רואה את העבירה". פוציבה ייעדר מהמשחק הבא מול הפועל באר שבע, כמו גם מנשה זלקה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מי שצפוי לחזור הוא המגן דיא לבאבידי. האחרון לא שיחק מול מכבי בגלל צהובים וגם היה פצוע ולכן צפוי לנוח בימים הקרובים, אך בשל פגרת הנבחרת בסופ"ש הקרוב יוכל לחזור לכשירות מלאה עד למשחק נגד האלופה.

בינתיים במועדון ממתינים לשיחה בין היו"ר אורן גולן למאמן ניסו אביטן בה יבקש גולן לשמוע על עתידו של המאמן. במידה ואביטן יסכים להישאר עונה נוספת אז בחדרה יבקשו להוריד את סעיף השחרור מחוזהו. לא מן הנמנע שהמאמן יבקש להמתין עם התשובה לאחר חצי גמר הגביע בתחילת חודש הבא. "בשבוע הבא צריכה להיבנות הנהלה חדשה ואנחנו רוצים להתחיל להכין את העונה ובראש ובראשונה רוצים לדעת מי יאמן אותנו", אמרו במועדון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות