fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כלכלה על הבר

קהילת הסטודנטים מובילה פרויקט חברתי "ינשוף" לתכנון העתיד הכלכלי באמצעות הקשבה לסדרת הרצאות בתחומי כלכלה, תוך בילוי בבר
ינשוף בדרך לעתיד
ינשוף בדרך לעתיד

ביוזמת קהילת הסטודנטים בחדרה החל לפעול פרויקט חברתי ראשון מסוגו בעיר: "הינשוף".

קהילת הסטודנטים פועלת במרכז הצעירים העירוני "טורבינה", ומקדמת את הפרויקט בשיתוף הסוכנות היהודית ומפעל הפיס.

פרויקט "ינשוף" קורא לצעירים מהעיר וסביבתה לקחת אחריות אישית על עתידם הכלכלי. אחת לשבועיים, בימי שני בערב, צפויים להגיע לבר המקומי "מיני גוס פאב", מרצים בעל ניסיון רב בתחומי כלכלה מגוונים, אשר ניאותו לחלוק את הידע שלהם בהתנדבות וללא שום תמורה.

האווירה הקלילה של הבר, בשילוב הרצאה בנושאים כלכלה מהותיים כמו פנסיה, משכנתאות ועוד, מאפשרים לצעירים לשלב הנאה עם הקשבה לנושאים רציניים, שידיעתם עשויה לשמש כעזר לתכנון נכון ומחושב למען עתיד טוב יותר.

הפרויקט יצא לדרך ביוזמתם של קבוצת סטודנטים החברים בתוכנית "בוחרים מחר", תוכנית אשר שמה לה למטרה לעודד צעירים להקים יוזמות חברתיות בעיר בה הם חיים.

לאור מחאות חברתיות רבות בנושאים כלכליים שעלו בשנים האחרונות, מאמינים חברי הקבוצה כי ניתן לשפר את העתיד הכלכלי וכך גם את רמת ואיכות החיים על ידי לימוד עצמי ולקיחת אחריות אישית, כל זאת בעזרת תכנון נכון ומעט הכוונה.

פרטים נוספים על הרצאות הינשוף, ובכלל על "טורבינה" הפועלת במסגרת העמותה העירונית "פנאי העיר", מופיעים בפייסבוק הינשוף וכן בפייסבוק טורבינה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות