fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: חילוץ שני לכודים, מרכב שנפל לנחל בצומת אור עקיבא

הלכודים אותרו כשהם על גג הרכב, וחולצו מהנחל באמצעות סירה
חילוץ בסירה מהנחל | צילום: כבאות הצלה
חילוץ בסירה מהנחל | צילום: כבאות הצלה

 

צפו: חילוץ בסירה, של לכודים בנחל תנינים

שני לכודים, חולצו היום על ידי כוחות משולבים של משטרה וכבאות הצלה, מנחל עדה. הסמוך למתקן של חברת החשמל, בצומת אור עקיבא.

צוות כיבוי וצוות מהיחידה לחילוצים מיוחדים, בפיקודו של רב רשף נועם שלום, הוזנקו לנחל. כך נמסר לחדשות חדרה. הצוותים זיהו רכב, אשר נפל לנחל. ועל גג הרכב, הם זיהו שני לכודים.
לוחמי האש, הגיעו ללכודים באמצעות סירת חילוץ. וחילצו אותם משם, אל היבשה.
מחקירה ראשונית,  התברר כי מדובר באדם אשר ככל הנראה איבד שליטה על רכבו. שהידרדר לנחל. שוטר, שהיה בקרבת מקום, שחה אליו. ושניהם התמקמו על גג הרכב, עד הגעת כוחות הכיבוי.
לוחמי האש מבצעים סריקות נוספות כדי לשלול לכודים ונפגעים נוספים בנחל.

מהמשטרה נמסר, בנוסף על הדברים: במוקד 100 של המשטרה, התקבל דיווח. על רכב שנפל לנחל עדה. בעקבות השיחה, נעשו מאמצים לאתר את הרכב. בין השאר, באמצעות אמצעים טכנולוגים. כוחות משטרה שהגיעו למקום, החלו בסריקות. ולאחר שהרכב ההפוך אותר, קפץ אחד השוטרים למים. חילץ את הנהג מתוך הרכב, הרים אותו לגג הרכב והמתין ביחד איתו. עד להגעת כוחות כבאות הצלה, שהעבירו אותם מגג הרכב. באמצעות סירה לגדת הנחל.

ממד"א נמסר, לחדשות חדרה: חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה בחדרה, גבר בן 52. שחולץ מהמים, ע"י  צוותי כיבוי. כשהוא במצב קל וסובל מהיפותרמיה.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות