fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: בעקבות חשיפת התקהלות של 15 איש בסניף הדואר, איומים על הכתבת

מספר רב של אנשים בתוך הסניף ופקידה ללא מסיכה, בניגוד לתקנות. התגובה: המאבטח מאיים
המאבטח בדואר מאיים | צילום: איילת קדם
המאבטח בדואר מאיים | צילום: איילת קדם

איומים והפחדות

יום שישי. 11.40 בצהריים. כתבת חדשות חדרה שקבעה תור מראש, מגיעה לסניף הדואר המרכזי בעיר. כדי לקחת משם דבר דואר רשום. וממתינה מחוץ לסניף חצי שעה ויותר. על אף שהזמינה תור מראש.

המאבטח בכניסה, אינו מונע את ההתקהלות. המתחילה להיווצר ליד דלת הסניף. ואף אינו מעיר כלל, למי שנדחקים אל פתח הדלת. שאותה הוא חוסם בגופו.

 

התקהלות ליד דלת הסניף | צילום: איילת קדם
התקהלות ליד דלת הסניף | צילום: איילת קדם

ובתוך הסניף עצמו, נצפים כ-15 לקוחות ויותר. הרבה מעבר לכמות המותרת בחלל סגור, לפי נהלי משרד הבריאות. העומדת על חמישה אנשים בלבד. ואם לא די בכך, הרי ששניים מתוך הפקידים בסניף, צולמו כשהם ללא מסיכות. ואחת מהן תועדה במצלמה.

כתבת חדשות חדרה, צילמה את הההתגודדות ליד הדלת. וכן את ההתקהלות האסוקה ואת הפקידה. שמיהרה לעטות את המסיכה, אולם איחרה את המועד.

 

פקידה ללא מסיכה בסניף הדואר | צילום: איילת קדם
פקידה ללא מסיכה בסניף הדואר | צילום: איילת קדם

 

התגובות הנזעמות, שלא לומר האלימות, לא איחרו לבוא. המאבטח בכניסה, נכנס לתוך הסניף, ודרש מהכתבת תעודה. המעידה על כך שהיא עיתונאית. בתגובה, השיבה לו הכתבת שיש לה אישור כזה. ואף ניאותה להראות לו את האישור המצולם בנייד.

 

התקהלות בתוך הסניף, בניגוד לתקנות הקורונה | צילום: איילת קדם

 

אלא שהוא לא הסתפק בזה. ואף קרא למאבטח הנוסף בסניף, לתגבורת. והשניים בישרו לכתבת, שהם עומדים להזמין לה משטרה. ובינתיים, היא אינה יכולה לקבל שירות. ההסברים על כך כי אין איסור לצלם במקום ציבורי, לא הספיקו.  והנפקידים, אף הם, סירבו לתת שירות. על אף שתורה הגיעה. בתואנה כי עליה לפנות למנהלת הסניף.

ורק כאשר טלפנה הכתבת לעורך הדין והלז שוחח עם מנהלת הסניף, הסתיים העניין.

תגובת דואר ישראל לדברים: "אנו מצרים על המקרה. מתוך התחשבות בקהל הממתינים במזג האוויר ששרר ביום שישי, הוכנסו למקום מעט יותר לקוחות מהמותר. בסניף המרכזי, הופעל לאחרונה שירות זימון תור מלא. שיאפשר צמצום משמעותי של העומסים. ואנו בתהליך הטמעת השירות בקרב התושבים. כולל דיילת מטעמינו המסייעת בכניסה ללקוחות".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות