fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעכשיו בחדרה: קבלת קהל להנחות בארנונה, גם בשכונות

אי אפשר להגיע לעירייה לבקש הנחה בארנונה? עיריית חדרה מגיעה אליכם לשכונות, ממש עד הבית
חשבון ארנונה \ צילום: באדיבות בועז ביטון
חשבון ארנונה צילום: באדיבות בועז ביטון

פרויקט "יורדים לשכונות" של עיריית חדרה, יוצא לדרך. בהובלת המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת ההנחות בארנונה, בועז ביטון. הפרוייקט החל את דרכו כבר השבוע, והוא מתקיים במרחב הפתוח. על פי הנחיות הקורונה. ביום שני השבוע, בין השעות 10:00-11:00 התקיימה קבלת קהל ראשונה במרחב הפתוח, בגבעת אולגה. ויתקיימו בעתיד גם קבלות קהל נוספות.

יש להמציא טפסים

בעיריית חדרה מזכירים כי תושבי חדרה המעוניינים לבקש הנחה בארנונה לשנת 2021, יכולים להגיש את הבקשות בשני מסלולים. באמצעות מבחן הכנסה או באמצעות ועדת הנחות.
במסלול הראשון, מדובר בהנחה המגיעה על פי חוק. הכוללת מבחני הכנסה. המסלול השני, פועל קצת אחרת.
כדי להגיש בקשה בכל אחד משני המסלולים, יש להצטייד באישורים וטפסים. הכוללים: טופס בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים, וכן תלושי משכורת של שני בני הזוג, לחודשים 10-11-12 לשנת 2020 (או 12 תלושים לשנת 2020 למבקשים להימדד על פי ממוצע שנתי). עצמאי, יביא שומת מס לשנת 2020 או לשנת 2019. בנוסף, יש להמציא אישורי קבלת גמלה מהביטוח הלאומי לחודשים 10-11-12 לשנת 2020.

במידה ואחד מבני הזוג אינו עובד,  יש להביא אישור מהביטוח הלאומי המאשר זאת. ובמידה ואחד מבני הזוג לומד – צריך להביא גם אישור לימודים לחודשים 10-11-12 לשנת 2020.  וכן תדפיסי בנק לחודשים 10-11-12 לשנת 2020. וצילום תעודת זהות כולל ספח – במידה וישנם במשםחה ילדים חדשים ונוספים שנולדו, ופרטיהם לא עודכנו בעיריית חדרה.

ובמידה שמדובר בבקשה לועדת ההנחות, חובה לצרף אישורים רפואיים. וכן ואישורים המעידים על הוצאות חריגות, או אישורים המעידים על הרעה במצב החומרי. כתוצאה מאירוע בלתי צפוי.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות