fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע החיסונים לבעלי מוגבלויות בחדרה נמשך

כ-700 קשישים, בעלי מוגבלויות שונות ודרי רחוב, קבלו את החיסון השני נגד קורונה
חיסון בעלי מוגבלויות | צילום: דוברות עיריית חדרה
חיסון בעלי מוגבלויות | צילום: דוברות עיריית חדרה

חיסון שני לבעלי מוגבלויות

תוך שיתוף פעולה של משרד הרווחה ואגף הרווחה של עיריית חדרה, קיבלו כ-700 אזרחים ותיקים, אנשים עם מוגבלות, נכים ודרי רחוב את החיסון השני נגד קורונה.

מבצע החיסונים שהתקיים בליווי מד"א, היה מיועד לתושבים הרשומים במחלקות הרווחה של העירייה. וביניהם אזרחים ותיקים, אנשים עם מוגבלויות, נכים ודרי רחוב.

מטרת המבצע, הייתה לחסן תושבים בעלי מוגבלויות ואזרחים ותיקים. בעיקר כאלה, הנמצאים  במסגרות יומיות של  הרווחה. וזאת, על מנת למנוע את התפשטות התחלואה. דבר העלול לאלץ את סגירת המסגרות.

 

על פי רשימות מסודרות

מבצע החיסונים, נערך באולם האנרבוקס. על-פי רשימות מסודרות, שהכין אגף הרווחה העירוני. בהתאם לטבלאות הנתונים שהתקבלו ממשרד הרווחה.

את המבצע, הובילו מנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג ומנהלת נפת חדרה ענת שפרלינג. במקום אוישו עמדות רישום, עמדות חיסונים ועמדת שחרור. וכן היו שם מחשבים שחוברו למערכת של משרד הבריאות. אוכלוסיות היעד המיועדות לחיסון, הוסעו אל האולם בצורה מאורגנת. וחוסנו בו נגד נגיף הקורונה.

ראש העיר צביקה גנדלמן, הגיע לאולם כדי לעקוב מקרוב אחר המבצע. ואליו נלווה מנכ"ל העירייה, יעקב זיגדון.

בתום המבצע, הודה ראש צביקה גנדלמן בחום, לכל העושים במלאכה. ואף שלח עציץ ואגרת ברכה לכל העובדים, שסייעו בהפקת מבצע החיסונים. ביניהם עובדי הרווחה, עובדי מינהל החינוך והקהילה,  עובדי אגף הביטחון והאכיפה וגם מתנדבים. מקרב עובדי העירייה ותושבי העיר.

 בהמשך לחיסונם של האזרחים הוותיקים ושל בעלי המוגבלויות, יוצאת העירייה במבצע נוסף. שמטרתו לחסן גם את מרותקי הבית בעיר.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות