fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר החשוד בקבלת שוחד לכאורה: יעקב אדרי

ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, הוא ראש הרשות שנעצר הבוקר. מעצרו הוארך למשך שמונה ימים ימים
ביבי מבקר את יעקב אדרי צילום : יחצ
ביבי מבקר את יעקב אדרי צילום : יחצ

 

בכיר החשודים

כפי שפורסם הבוקר בחדשות חדרה, ראש עיריית אור עקיבא הוא ראש הרשות המקומית שנעצר הבוקר. זאת לאחר חקירה סמויה ממושכת של המשטרה, שארכה שנה. והפכה היום לחקירה גלויה, של יחידת להב 443. יחד עם יעקב אדרי, נעצרו גם שלושה חשודים נוספים.

בשעות הצהריים, הובא ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון. בפני השופט גיא אבנון.  על פי בקשת המשטרה, להמשך מעצרו.  וזאת בשל הסכנה לשיבוש הליכי חקירה, באם לא ישהה  החשוד, ראש עיריית אור עקיבא, במעצר.

השופט אבנון ציין בהחלטתו על המשך המעצר: "ישנו חשד סביר, הקושר את החשוד למלוא העברות המיוחסות לו. טוען בא כוח המבקשת, בטענתו, כי החשוד שלפני, הוא בכיר החשודים. הוא זה שעומד לכאורה, בראש ההיררכיה העבריינית. בגין סדרת מעשים שבוצעו, לפי החשד, לאורך תקופה ממושכת. אומר כבר עתה כי ממצאים שנתפסו במהלך היום, בשילוב דבריו של החשוד בחקירתו, מחזקים למצער חלק מן החשדות המיוחסים לו".

ועוד כותב השופט אבנון בהחלטתו על המשך המעצר: "באתי למסקנה כי אין מנוס מלהורות על מעצרו של החשוד מאחורי סורג ובריח". מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא הוארך עד לתאריך 15.11.20

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות