fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי בית"ר פרדס חנה ישתפו פעולה עם בעלי מוגבלויות בחנות "סיפור חוזר"

הילדים במועדון הכדורגל ימכרו ספרים מרשת החנויות בהם מועסקים בעלי מוגבלויות, ויתרמו חלק מהסכום שיצטבר בחזרה לקהילה
ילדי בית"ר פרדס חנה בחנות "סיפור חוזר" במושבה. צילום: באדיבות המועצה המקומית פרדס חנה כרכור

מועדון הכדורגל של המושבה, בית"ר פרדס חנה, החל במיזם ערכי וחינוכי חדש: שיתוף פעולה עם רשת הספרים החברתית "סיפור חוזר". ילדי המועדון הגיעו למפגש שיא בו למדו מהו עסק חברתי השם דגש על ערכים נוספים מלבד הרווח הכלכלי.

ברשת חנויות הספרים "סיפור חוזר" משלבים בעלי מוגבלויות במעגל העבודה, מנגישים למכירה ספרים משומשים במחיר מוזל של 20 שקלים וגם שומרים על איכות הסביבה בזכות שימוש חוזר בספרים.

במסגרת שיתוף הפעולה של המועדון עם "סיפור חוזר" תוצב במועדון ספרייה וניתן יהיה לרכוש ממנה ספרים כאשר 10 שקלים יועברו לסיפור חוזר ו-10 שקלים ישמרו בקופה חברתית ובסוף השנה הילדים יחליטו לאיזו מטרה חברתית לתרום את הכסף.

במסגרת כך מונו הילדים במועדון לשגרירי "סיפור חוזר" בבתי הספר ובכך יוכלו לספר לחבריהם אודות המיזם ולהזמין אותם לרכוש ספרים. כדי לעודד את הילדים ולייצר תמריץ, תהא טבלה שתעודד את הילדים להביא ספרים משומשים ולקרוא כמה שיותר. לאורך העונה הילדים יצברו ניקוד ובסוף השנה חמשת הילדים שיזכו בניקוד הגבוהה ביותר יקבלו פרס מטעם המועדון וספר מתנה מטעם "סיפור חוזר".

שגיא פדלון, המנהל המקצועי של המועדון ומנהל בית הספר לכדורגל יחד עם אריאל מלכה: "בפרויקט מהסוג הזה אנחנו מקיימים את המוטו שלנו כמועדון. המועדון שלנו מתבסס על שלושה ערכים מרכזיים: ספורט, חינוך ומעורבות בקהילה. לכן חשוב לנו לקיים פרויקטים מהסוג הזה ולהנחיל את הערכים האלו אצל השחקנים שלנו."

מועדון בית"ר פרדס חנה הוא מועדון צומח המכיל בית ספר לכדורגל מגילאי 5 ומעלה וקבוצות ליגה המייצגות את המושבה במסגרת ליגות ההתאחדות לכדורגל. המועצה המקומית פרדס חנה  כרכור מעמידה לרשות המועדון את מגרש הכדורגל העירוני ומסייעת למועדון הן מבחינה תקציבית והן מבחינת שיתופי פעולה נוספים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות