fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טקס העובדים המצטיינים במועצת פרדס חנה-כרכור: שודר בזום

שלושה עובדים מצטיינים במועצת פרדס חנה-כרכור, קבלו תעודות הצטיינות על מסירות בעבודה. הטקש שודר בזום, על פי הנחיות התו הסגול
טקס עובדים מצטיינים \ צילום: דוברות מועצת פרדס חנה
טקס עובדים מצטיינים צילום: דוברות מועצת פרדס חנה

אילן יפת, איריס מנה וטובה דדון,  הם שלושת העובדים המצטיינים של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור לשנת 2020. השלושה זכו בתעודות הצטיינות ובטקס מרגש, ששודר בזום. ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, הגר פרי יגור: "זכינו, במועצה, בעובדים מסורים ומקצועיים אשר נותנים את ליבם ומרצם עבור המושבה".

 

נבחרו פה אחד

שלושת העובדים הנבחרים, נבחרו פה אחד ע"י ועדת הבחינה לעובדים המצטיינים. ואלה הם: אילן יפת ממחלקת התפעול, העובד במועצה משנת 2010 . אילן קיבל את תעודת ההצטיינות, על כך שהוא מהווה דוגמא אישית במסירותו, מקצועי בתחומו ובעל אחריות רבה.

העובדת השנייה שקבלה את תעודת ההצטיינות היא איריס מנה, מאגף הכספים. העובדת במועצה משנת 2015. איריס קיבלה את תעודת ההצטיינות על עבודתה המסורה, על גילוי אחריות והשקעה רבה בתפקידה. ובהיותה מובילה תהליכים ומייעלת את השירות לתושב במועצתץ פרדס חנה-כרכור.

המצטיינת השלישית, היא טובה דדון. סייעת באגף החינוך, העובדת במועצה משנת 2012 . הסיבות לנתינת תעודת ההצטיינות, היא היותה סייעת מסורה מאוד ולויאלית למערכת. המגלה יוזמה, מתמידה, משקיעה ומעניקה מעל ומעבר למצופה במסגרת עבודתה.

 

אות הערכה לשבעה עובדים נוספים

בנוסף לעובדים המצטיינים, זכו שבעה עובדים נוספים  של מועצת פרדס חנה-כרכור לקבלת אות הערכה על מסירותם והשקעתם. ביניהם:  סיגל ארז'ואן- מנהלנית ביה"ס ישורון, נורית יעקוביאן- מזכירה בביה"ס רימון, לריסה קרמר- המשמשת מזכירה בספריה של היישוב, יהודה מורדוך- אב בית בבית הספר רבין, סיגלית אחדות- מזכירה באגף שפ"ע, אודליה לוי- מאגף הכספים ושמעון כהן- עובד ארכיב באגף ההנדסה.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר כי המסורת של חלוקת אותות ההצטיינות והערכה לעובדים מצטיינים, היא חלק מתפיסת הנהלת המועצה וועד העובדים לשיפור איכות ושירות במועצה. הנהלת המועצה, אגף משאבי האנוש וועד העובדים, רואים חשיבות רבה בעידוד המצוינות בקרב העובדים. ובכך למעשה מבטאים בין השאר את ההוקרה ואת ההערכה של המועצה לעובדיה.

העובדים קיבלו את אותות ההערכה וההצטיינות מראש מועצת פרדס חנה-כרכור, הגר פרי יגור, מנכ"ל המועצה קובי אלון, יו"ר ועד העובדים יהודה וקנין וחברי הוועד: גלית כהן, חיים פרץ, בטי ארביב ויהודה עמר.  מנהלת אגף החינוך אילנה זגול ומנהלת משאבי אנוש חני וקסלר, נמסר,  הם אלה שהיו אמונים על בחירת העובדים המצטיינים.

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות