fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה בין הערים המובילות בארץ בגיוס לצה"ל

מבין הערים הגדולות בארץ מדורגת חדרה במקום השביעי בשיעורי הגיוס של ילידי 2000 * גיוב גבוה ואיכותי במיוחד בבנימינה גבעת עדה
בסיס קליטה ומיון בתל השומר. צילום: משה מילנר, לע"מ

חדרה נמצאת בעשירייה הראשונה מבין הערים הגדולות בארץ בגיוס גברים לצה"ל. כך עולה מנתוני גיוס ושירות בערי ישראל שפרסם אגף כוח האדם בצה"ל. הנתונים מתייחסים לגיוס ילידי 2000, שרובם כבר השתחררו מהשירות הצבאי.

בנתונים הופרדו הערים הגדולות, בהן מספר המתגייסים מקרב מסיימי י"ב עולה על 500, מערים בינוניות (250-500), ערים קטנות ומועצות מקומיות.

חדרה מדורגת במקום 7 בגיוס גברים עם שיעור גיוס של 77.6%. מובילה מודיעין מכבים רעות (88%) ואחריה ערי השרון הרצליה, רעננה וכפר סבא, ראשון לציון, רמת גן, חדרה, אשקלון, באר שבע וחולון.

שיעור המיצוי ללחימה בחדרה עומד על 48.6%, מקום חמישי אחרי מודיעין, הרצליה, רעננה וכפר סבא. המיצוי לקצונה של חדרה עומד על 5%, והציון המשוקלל שלה הוא 75.56, מה שמציב אותה כאמור במקום 7 מבין הערים הגדולות.

גם בקרב הנשים מדורגת חדרה במקום 7, עם שיעור גיוס של 72%, גיוס לשירות משמעותי בשיעור 78.2% ו-4% קצונה. מובילות מודיעין מכבים רעות, אחריה כפר סבא, רמת גן, הרצליה, ראשון לציון, רעננה, חדרה, חולון, חיפה ותל אביב.

מבין המועצות המקומיות בולטת בנימינה גבעת עדה בשיעור גיוס נשים העומד על 86.7%, שניה רק לאבן יהודה (88%). 95% מהנשים שהתגייסו מבנימינה גבעת עדה בחרו בשירות משמעותי, שיעור הקצונה מרשים אף הוא – 15.7%.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות