fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפקת חתונה בבית החולים, ליד מיטת האם שמצבה מידרדר

טקס מרגש בבית החולים הילל יפה בחדרה. ליד מיטתה של האם שמצבה מידרדר במהירות ותוך התגייסות הצוות הרפואי
חתונה ליד מיטת האם \ צילום: דוברות בית החולים
חתונה ליד מיטת האם צילום: דוברות בית החולים

טקס נישואים מרגש, הופק אתמול בבית החולים הילל יפה בחדרה. הטקס הופק בתוך שעתים וחצי, תוך התגייסות הצוות הרפואי של בית החולים. ובהשתתפות קרובי משפחה מעטים. לצורך קיום האירוע, גוייסו תרומות מתורמים בעיר חדרה וכן גוייסו מאפרת, ספרית, פרחים וכל מה שנדרש לצורך קיום האירוע.

מצבה של האם מידרדר במהירות

הכל התחיל במסגרת ביקור רופאים שגרתי. שערכה הד"ר רנת ריינס- כרמל, רופאה בכירה במחלקת נשים של בית החולים הילל יפה. במהלך הביקור, הסבירה הד"ר ריינס-כרמל לליפז, בתה היחידה של מטופלת חולת סרטן אלים, כי מצבה של אמה, בת 62, מידרדר במהירות. במהלך השיחה, שיתפה ליפז את הרופאה בכך שהיא ובן זוגה עמדו להתחתן בחודש אוגוסט האחרון. אך דחו את החתונה, בשל הקורונה. כשהבינה הד"ר ריינס-כרמל כי הבת רוצה שאמה תהיה נוכחת בחתונתה, הציעה לה לערוך טקס חתונה צנוע לצד מיטתה.  באותו יום. כדי שהאם תוכל לראותו ולהיות נוכחת בו, והם לא יאחרו את המועד. אך כאשר השמועה התפשטה, התגייסו עובדי בית החולים הלל יפה לעריכת החתונה. וכן התגייסו תורמים מחדרה, כדי להפיק חתונה לזוג הצעיר. בתוך כשעתיים וחצי בלבד, נישאו בני הזוג ברחבת הפטיו שבמחלקה, בחתונה מרגשת. שלא השאירה אף עין אחת יבשה.

 

הרב ובני הזוג \ צילום: דוברות בית החולים
הרב ובני הזוג \ צילום: דוברות בית החולים

צוות בית החולים נרתם

כאמור, עובדים מכל המחלקות של בית החולים הילל יפה, נרתמו למשימה הדחופה. מחלקת נשים, המחלקה הלוגיסטית, הדוברות, מחלקת השינוע, הטקסטיל, המטבח ועוד. כל מי שרק היה באזור, נתן כתף לטובת האירוע. והכול בתרומה

בנוסף, הרי שפרסום פוסט קצר על החתונה, על ידי אחת מעובדות מחלקת הדוברות, יצר מבול של פניות לסיוע. תוך שעה בלבד, הגיעו לבית החולים הילל יפה מאפרת וספרית- בחינם. וגם הובאו סידורי פרחים לכלה ולארגון האולם – בתרומה. כמו כן, אורגן כיבוד על ידי המטבח של בית החולים. והובאו קינוחים ועוגת חתן כלה – בתרומה. צוות מחלקת הטקסטיל עיצב את המקום, כולל שביל חופה ופרחים לאווירה. בשיתוף רב בית החולים ונציג של יד שרה, הובאה חופה והושג אישור להתחתן כבר היום. היות והזוג כבר היה רשום ברבנות, זה היה אפשרי. הרב מגן רונן, שחיתן את בני הזוג, עזב את התלמידים שלו בישיבה באמצע הלימוד, והגיע במהירות מבת-ים לטובת האירוע.

חתונה מרגשת

וברגע האמת, בהשתתפות עובדים וקרובי משפחה מעטים של הזוג, נערכה חתונה מרגשת במיוחד. אחיות המחלקה, הכניסו את מיטת האם לרחבת הפטיו, תחת החופה. כדי שהאם תזכה לראות את בתה היחידה מתחתנת עם בחיר ליבה. צוות בית החולים החזיק את החופה, כולל מנהל מחלקת נשים ומנהל מחלקת יולדות וחדרי לידה, שהתנדבו בשמחה למשימה. את החתן ליוו לחופה דה"ר מיקי דודקביץ'- מנהל המרכז הרפואי הילל יפה והפרופ' מוטי חלק-מנהל אגף נשים ויולדות.

לטובת משפחת החתן, המתגוררת בצרפת, הועברה החתונה בזום. בשידור ישיר למשפחה ולחברים. הטקס כולו התנהל כך, שהחולים והצוות הרפואי במחלקות הממוקמות מעל לפטיו, צופים ומצלמים בהשתאות את כל הסיטואציה. וכן מבצעים את זריקת הסוכריות המתבקשת, לאחר שבירת הכוס.

האם, שהייתה חלשה מאוד, חייכה כשקיבלה את הכתובה לידה. כשלצידה הבת, קרובי משפחה ספורים ואחיות המחלקה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות