fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הולכים על עיר נקייה: צוות מיוחד הוקם לטיפול בניקיון העיר חדרה

מ"מ ראש העיר בפועל ניר בן חיים הודיע בישיבת המועצה ובהודעה מיוחדת לתושבים, על החלטתו להקמת צוות עבודה בראשות מנכ"לית העירייה שיציגו לו תוך 10 ימים תכנית לטיפול בניקיון העיר חדרה
מפנים אשפה בחדרה. סוף לברדק? צילום: עצמי
מפנים אשפה בחדרה. צילום: עצמי

ממלא מקום ראש העיר בפועל ניר בן חיים הודיע בישיבת מועצת העיר חדרה על הנושא הראשון שנלקח על ידו לטיפול מערכתי ברמה העירונית – ניקיון העיר חדרה. בהודעה מיוחדת שמסר לחברי מועצת העיר ולתושביה העיר אמר בן חיים: "הגיע הזמן לממש את האחריות שלנו ולדאוג שחדרה תתקדם. אחד הנושאים המרכזיים שבהם אטפל יחד עם שותפיי להנהגת העיר, יהיה ניקיון העיר חדרה".

בן חיים הסביר כי מחויבותו לרחשי לב הציבור הביאה אותו להחלטה על טיפול ממוקד בבעיה. "המצב הנוכחי לא עומד בסטנדרטים שלנו ולא יוכל להימשך. החלטתי להקים צוות עבודה בראשות מנכ"לית העירייה כלנית שרון והצוות המקצועי בעיריית חדרה". לדברי ראש העיר, הצוות הונחה להציג בפניו תוך 10 ימים תכנית עבודה להשבת הניקיון לעיר.

מיום כניסתו לתפקיד ערך מ"מ ראש העיר בפועל סיורים במרבית שכונות העיר בליווי גורמי המקצוע בעיריית חדרה, בהם שוחח עם תושבי השכונות שהשמיעו את נקודת מבטם בנוגע לחסרים הקיימים בשכונות. הסיורים התמקדו בהצגת צרכיהם העיקריים של תושבי השכונות, בהיבטים של שיפור חזות השכונה, תאורה, שילוט, גינון ובינוי וכן עסקו בנושאי פיקוח, אכיפה וביטחון והיוו הרקע לתכנית 'מנקים את חדרה'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות