fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה רכבים נשרפו לפנות בוקר, למשטרה אין קצה חוט

מקרים רבים של ואנדליזם התרחשו לאחרונה בגבעת אולגה. צ'יקו וקנין: להחזיר את המשמר האזרחי לשכונה
שריפת רכבים בגבעת אולגה | צילום: דוברות כבאות הצלה
שריפת רכבים בגבעת אולגה | צילום: דוברות כבאות הצלה

האירועים הפליליים בגבעת אולגה, צוברים תאוצה

היום, יום ראשון, בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר, שרפו אלמונים שלושה רכבים בגבעת אולגה. ברחוב אדני פז 3. מדובר בחלק החדש של השכונה, המשוייך למעשה לשכונת עין הים.

צוותי כבאות של כבאות הצלה חדרה, בפיקודו של רשף קוסאי מסאלחה, הגיעו למקום. כיבו את האש שהיתמרה מהרכבים הבוערים, ואף ביצעו סריקות בבניין הסמוך. על מנת לוודא, שאין בו לכודים ונפגעים מהעשן הכבד. האירוע עבר בשלום ולא היו אבידות בנפש. אלא שהרכבים, נשרפו כליל.

מהמשטרה נמסר הבוקר לחדשות חדרה, כי עדיין אין מסקנות ביחס לרכבים הבוערים. וכי המשטרה ממתינה לתוצאות החקירה של מחוקר השריפות. שהוזמן למקום.

 

הרכבים השרופים בגבעת אולגה | צילום: דוברות כבאות הצלה
הרכבים השרופים בגבעת אולגה | צילום: דוברות כבאות הצלה

 

לדברי חבר מועצת העיר צ'יקו וקנין, תושב גבעת אולגה, הרי שלפני כשנה וחצי הונח מטען בתוך רכב. באותו רחוב עצמו.  המטען התפוצץ ואך בנס, לא אירע דבר.

ובנוסף לזה, וכזכור, הרי שלפני כשבועיים אירע אירוע של ואנדליזם  בבית הקפה ההיסטורי, בית חנקין. שבמהלכו, השחיתו אלמונים את המקום, שנצבע אדום. ואירועים אלה, הצוברים תאוצה, מדאיגים את תושבי השכונה.

חבר מועצת עיריית חדרה צ'יקו וקנין, לחדשות חדרה: "לאיזור של שכונת עין הים, הגיעו תושבים מכל רחבי הארץ. והביאו איתם, ככל הנראה, סכסוכים מהעבר. גבעת אולגה גדלה והמקרים האלה,קורים בשכונה החדשה. אנחנו צריכים לבדוק את העניין. בימים אלה, התחלף מפקד תחנת משטרה בחדרה. ואני מקווה מאוד, שהמפקד החדש ייקח את העניינים בידיים. והמשטרה תערום סיורים בשכונה. ובנוסף, בדיוק בגלל הדברים הללו, אנחנו נלחמים. כדי להחזיר את המשמר האזרחי לגבעת אולגה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות