fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתיכון יש"י-מדעים ויהדות בחדרה נפרדו מיו"ר ועד ההורים המיתולוגי

במעמד ראש העיר ניר בן חיים ומנכ"ל רשת החינוך מדעים ויהדות, הרב בן ציון נורדמן, נערך טקס פרידה מרגש מיו"ר ועד ההורים אבנר פרחי, ששימש בתפקיד כ-15 שנה
אבנר פרחי בטקס הפרידה ממנו. צילום: דוברות עיריית חדרה

בבית הספר תיכון יש"י-מדעים ויהדות בחדרה נערך ביום ששי טקס פרידה מאבנר פרחי, ששימש יו"ר ועד ההורים הבית ספרי. אבנר פרחי סיים את תפקידו לאחר שבנו אלעד סיים את לימודיו בתיכון.

אבנר פרחי מסיים תקופה ארוכה של עשרות שנות התנדבות כיו"ר ועדי ההורים בחדרה בארבעה בתי ספר שונים, ובנוסף גם בגני הילדים. בבית הספר היסודי "מדעים ויהדות" ובתיכון "יש"י-מדעים ויהדות" שימש כיו"ר ועד ההורים משך כ-15 שנה.

בטקס הפרידה המרגש השתתפו ראש העיר ניר בן חיים, מנכ"ל רשת מדעים ויהדות הרב בן ציון נורדמן, מנהלת תיכון יש"י חגית אביר, מנהלת בית הספר היסודי "מדעים ויהדות" גילה נהרי, צוות המורים של התיכון, יו"ר ועד ההורים החדשה של תיכון יש"י אנה גולן ובני משפחתו של פרחי. כל המשתתפים בטקס הרעיפו מילים חמות על הפעילות ההתנדבותית הענפה ורבת השנים של אבנר פרחי, הודו לו על המסירות, ואיחלו לו ולמשפחתו הצלחה בהמשך הדרך.

אבנר פרחי נשא דברים, והדגיש עד כמה בתי הספר של רשת החינוך מדעים ויהדות קרובים לליבו. "כיו"ר ועד ההורים ידעתי תמיד שמי שמנהל את בתי הספר זו ההנהלה ולא ועד ההורים. התמיכה שלנו כוועד ההורים היתה כדי לעזור להנהלה. בבתי הספר של מדעים ויהדות מצאתי הנהלה מצוינת. שמחתי להתנדב כיו"ר ועד ההורים, ועשיתי את תפקידי מכל הלב. אני גאה בהצלחה הכבירה של רשת החינוך "מדעים ויהדות". אני מודה לכם על החינוך המעולה שהענקתם לילדי. ציידתם אותם בכל הכלים הנחוצים להצליח בחייהם".

מנכ"ל רשת החינוך מדעים ויהדות, הרב בן ציון נורדמן: "אבנר פרחי, ראשית כל ולפני הכול, הוא שותף וחבר. אני את אבנר קבלתי כבר כיו"ר ועד ההורים של בית ספר אחר, וכשהוא נכנס לתפקיד כיו"ר ועד ההורים במדעים ויהדות הרגשתי שיש מישהו מבוגר ואחראי, שמצד אחד מייצג נאמנה את התלמידים ואת ההורים, ומצד שני שותף מלא להנהלת בתי הספר.

"אבנר התחיל בתפקיד יו"ר ועד ההורים בבית הספר היסודי ואחר כך עבר לתיכון. מעבר לזמן הארוך שהוא שימש כיו"ר ועד הורים, הוא שימש גם בזמן הקריטי של הבניה של בית הספר היסודי בבניין הקבע שאנחנו נמצאים בו היום ברחוב מדעים ויהדות בשכונת הפארק. הוא גם שימוש כיו"ר ועד ההורים במעבר של התיכון. אבנר זרע את הזרעים, והיום אנחנו באמת נהנים מהפירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות