fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימו של הנעדר דניאל בודסוב ניסתה לשים קץ לחייה

דניאל בודסוב נעדר מזה שבוע, אימו מאושפזת בבית החולים לאחר שניסתה לשים קץ לחייה
דניאל בודסוב עדיין נעדר, אימו מאושפזת בבית החולים \ צילום: פרטי
דניאל בודסוב עדיין נעדר, אימו מאושפזת בבית החולים צילום: פרטי

דניאל בודסוב, עדיין נעדר

דניאל בודסוב, 26, נראה בפעם האחרונה במהלך השבת שעברה. ומאז נעלמו עקבותיו. הוא נראה בפעם האחרונה על ידי אביו. ומאז עזב את הבית ולא חזר.  המשטרה הפיצה את תיאורו, וערכה חיפושים אחריו. אולם החיפושים, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עלו בתוהו. ובינתיים מאושפזת אימו בבית החולים הילל יפה בחדרה, עקב ניסיון אובדני.

אחיו של דניאל בודסוב, גארי, אומר הערב לחדשות חדרה שבמהלך השבוע, נעלם אדם נוסף. בן 40, שהיה בקשר עם אחיו. לדבריו, השניים נעלמו מהאופק בערך באותו זמן עצמו. האם יש קשר ביניהם גם עתה? זאת הוא אינו יודע לומר. הפרטים אודות האדם שהיה בקשר עם אחיו, מכל מקום, הועברו למשטרה. "הוא נעלם בדיוק באותו הזמון שבו נעלם אחי", הוא אומר. "הטלפון שלו לא זמין ואף אחד לא יודע איפה הוא. שאלתי בכל הקיוסקים שליד הבית. לשם הוא היה מגיע כל יום. ואף אחד לא ראה אותו, משבת שעברה. זה כל מה שאני יכול להגיד".

 

מהמשטרה נמסר כי אין חדש בעניין דניאל בודסוב. על אף החיפושים הנרחבים. "אנחנו הופכים כל אבן ועדיין, לצערינו, אין חדש בעניינו", נאמר.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות