fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא: המקלט המשמש למפגשים של מכורים אנונימיים נסגר

הסיבה לסגירת המקלט: שיפוצים בגן הציבורי הסמוך. גורם בעירייה: "הקבלן המבצע לא ידע שהמקלט משמש למפגשים והדבר יטופל"
המקלט סגור לרגל שיפוצים \ צילום: איילת קדם
המקלט סגור לרגל שיפוצים צילום: איילת קדם

למכורים אנונימיים, סגרו בעיריית אור עקיבא את המקלט

כבר שבוע, שלמכורים אנונימיים באור עקיבא, אין איפה להיפגש. פגישות התמיכה העצמית, המיועדות למי שנגמלו מסמים, התקיימו עד עתה במקלט. ברחוב סייג חוואטו בעיר.  ככה כבר קרוב ל-12 שנים. זאת אחרי שארגון האן איי, עמותה ללא מטרות רווח, קבל את האישור להשתמש במקלט. השייך לעירייה. אולם בימים אלה, כאמור, הפגישות אינו מתקיימות.

חבר אן איי, המבקש לשמור על עילום שמו, מספר: "הגענו למקלט, מייד אחרי הסגר, כדי לקיים את הפגישה שלנו. וראינו שהמקלט סגור. פגישות התמיכה שלנו, מתקיימות במקלט כבר שנים. שלוש פעמים בשבוע. ובזכותן, אנחנו נשארים נקיים. אנחנו מקווים שעיריית אור עקיבא תמצא פתרון מהיר, כדי שנוכל לחזור ולהיפגש במקלט".

חבר  אן איי נוסף, מספר: "בגן הציבורי, שצמוד למקלט. התחילו בעבודות שיפוץ. השביל של הגן הציבורי נחסם, ואין אפשרות להיכנס לתוך המקלט. נעלו שם את הדלתות. הן חסומות. לא הציעו לנו מקום חלופי. אף אחד גם לא הודיע לנו. הם כנראה תפסו טרמפ על הקורונה, כי אז באמת לא היו לנו פגישות, כדי לשפץ את הגן".

 

בקרוב יהיה שביל. מתי? לא ברור

מעיריית אור עקיבא, נמסר כי בקרוב יוקם שביל גישה, על ידי הקבלן המבצע. שיאפשר את הגישה למקלט.  כי הקבלן לא ידע, שהמקלט משמש לקבוצות. ומסתבר שגם אף אחד לא טרח לומר לו. מתי? לא ברור. מהנדס העירייה, יהושוע אבישר, לא השיב לחדשות חדרה על עניין זה. עד רגע כתיבת שורות אלה. ועל אף פניות חוזרות ונשנות. בינתיים, מכל מקום, עדיין אין כניסה למקלט הציבורי. לדברי חברי אן איי אתם דברתי, הטיפול בעניין יארך שבועיים. פלוס מינוס.  וגם זו רק השערה. ובינתיים, כאמור, המקלט מוסיף להיות סגור. ניסיונות שונים, שנעשו  על ידי חברי אן איי שונים, שפנו לעיריית אור עקיבא על מנת להבין מתי ייפתר העניין, עלו בתוהו. לדברי אחד החברים, שעמדו בקשר עם גורמים שונים בעירייה, הובטח לו כי הדבר ייעשה עוד היום בבוקר. אלא שכאמור, הדבר לא קרה.

וחברי קבוצת התמיכה, שהמפגשים מסייעים להם שלא לחזור ולהשתמש בסמים, ממשיכים לחכות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות