fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעמיים דלית אל כרמל: ניצחון לחדרה, הפסד לאולגה

הפועל חדרה פגשה את מכבי דלית אל כרמל, ניצחה ונשארה צמודה לצמרת. מ.ס. גבעת אולגה פגשה את הפועל דלית אל כרמל, הפסידה ונשארה במקום טוב באמצע
אמיר טמניו (צילום: ארכיון)
אמיר טמניו (צילום: ארכיון)

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון הביתי על מכבי דלית אל כרמל 1:2. עיקר השמחה אצל משפחת ווהאב – המאמן אחמד והבלם ברכאת מכיוון והשניים היו בעונה שעברה בקבוצה מדליה והודחו בתחילת העונה.

במועדון עצמו חששו מהמשחק הזה בעיקר מהסיבה שהוא נערך במגרש בגבעת אולגה בתנאים קשים כי המגרש עוד לא עבר שזרוע חורף. הביקור האחרון של חדרה במגרש באולגה הסתיים בכי רע כאשר הקבוצה הפסידה לבית"ר נהריה.

הקשר המוכשר של חדרה סלים עמאש חטף כדור בתוך רחבת ה-16 של קבוצתו, דהר לאורך 60 מטרים כאשר הוא חולף בדרך על פני ארבעה שחקני הגנת דליה והשוער שוקי ביראני ומעלה את חדרה ליתרון 0:1 (דקה 10). זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

בדקה ה-69 דליה הצליחה להשוות את התוצאה 1:1. אם בדלייה חשבו על מהפך, אז ארבע דקות מאוחר יותר הקפטן החדרתי אמיר טמניו קיבל את כדור כ-35 מטרים משער דלייה, ובעט בחוזקה כדור שעבר בין הידיים של שוער דלייה שקבע 1:2 לחדרה. לאחר השער חזרו שחקני חדרה להגנה בכדי לשמור על היתרון וחגגו ניצחון חשוב בסיום.

אמיר טמניו (צילום: ארכיון)
אמיר טמניו (צילום: ארכיון)

הדליה השנייה
מ.ס. גבעת אולגה יצאה למשחק חוץ מול הפועל דלייה והפסידה בסיום משחק דרמטי 3:2. 4 דקות לסיום, אולגה עוד הוליכה 1:2. בתוך שתי דקות 86 ו-88 דליה הצליחה לכבוש שני שערים מהירים ולנצח את המשחק.

בסיום המחזור ה-12, הפועל חדרה נשארה צמודה לצמרת כשהיא מקום ה-4, עם 21 נק' במרחק 7 נק' מהמוליכה הרצליה. אולגה נשארה במקום טוב באמצע עם 15 נק' במקום העשירי.

ביום שישי (27.12) יתקיים הדרבי הגדול של העיר חדרה, אותו תארח אולגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות