fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון אחד לפני עלייה

עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי)

שמחה גדולה בהפועל חדרה אחאי הקבוצה הניצחון על הפועל עפולה בתוצאה 0:1, מחזור אחד לסיום העונה.

חדרה הגיעה למשחק ללא הקפטן מנשה זלקה, הקשר סמיר ביארטקביץ וללא הקשר סלים עמאש אך ידעה כי היא חייבת ניצחון בכדי להישאר במקום השני.

עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

האדומים שלטו במשחק ושער של עלי חטיב בדקה ה-11 הספיק להם כדי לנצח את עפולה ולהשאיר את ההכרעה למחזור האחרון של העונה.

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן אמר לאחר הניצחון: "המותחן הזה לא נגמר. ההכרעה עוברת למחזור האחרון, אבל מבחינתנו השגנו את שלנו כי רצינו שזה יהיה תלוי בנו וזה עדיין תלוי בנו, כך שאני מרוצה. אנחנו על אדי הדלק האחרונים אבל יש מעכשיו עוד עשרה ימים עד למשחק הבא וזה יאפשר לנו להתאושש. נגיע מוכנים למשחק האחרון, אני אקבל כמעט את כל השחקנים שלי בחזרה וניערך בהתאם למשחק הזה.

יש עלינו הרבה לחץ, אבל זה לחץ שכל אחד רוצה כי אנחנו מתמודדים על העלייה ואם אנחנו בלחץ זה אומר שאנחנו בינתיים מחזיקים בכרטיס לליגת העל כך שהלוואי ותמיד נהיה בסוג של לחץ כזה. במחזור הבא אנחנו נגד הפועל נצרת עילית". שעשתה עונה מדהימה והיא קבוצה קשה. היה לנו קשה נגדה בליגה, אבל אנחנו מכווני מטרה ולא משנה מי תהיה היריבה שתעמוד מולנו, נבוא להשלים את העבודה. יש לנו כבוד והערכה לכל יריבה אבל אנחנו תלויים רק בעצמנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות