fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון אולגה: חובות, מיתוג חדש והרבה מוטיבציה

מועדון הספורט של גבעת אולגה מתכונן לעונה המשחקים הקרובה בליגת א'. היו"ר רועי אביטן הצהיר שהוא יהיה מעורב יותר בניהול הקבוצה
רועי אביטן
תדמית חדשה למועדון. רועי אביטן (צילום: ארכיון)
רועי אביטן
תדמית חדשה למועדון. רועי אביטן (צילום: ארכיון)

מועדון ספורט גבעת אולגה ייחל ביום ראשון הקרוב את האימונים לקראת עונת המשחקים הקרובה. אולגה היא הקבוצה הראשונה בליגה א' שמתחילה את ההכנות לעונה הבאה. במהלך שבוע שעבר החלו ראשי המועדון בשיחה ראשונה שבה נכחו חברי ההנהלה, מאמן הקבוצה אייל עמר ויו"ר רועי אביטן. במהלך הפגישה הצהיר אביטן כי בניגוד לעונה האחרונה בה לא היה מעורב בעניינים השוטפים של הקבוצה, העונה הוא חוזר ויהיה מעורב יותר בניהול הקבוצה. במועדון גם בירכו את חזרתו של עמר לקווים וסיפרו כי ה'קרקס' שהיה לטענתם בעונה שעברה ייגמר והקבוצה יוצאת לדרך חדשה.

במהלך השיחה הצהיר אביטן כי אחד הדברים הראשונים החשובים לו העונה זה לשנות את התדמית הכללית של המועדון. כמו כן תיערך מחדש חלוקת הסמכויות בין כל חברי ההנהלה כך שלכל אחד יהיה תפקיד מוגדר במועדון כפי שהיה בשנים עברו. "בעונה האחרונה לא היו הרבה חברי הנהלה שעזרו ביום יום אלא בעיקר היו רק כאלה שבאו בימי שישי והעבירו הוראות וזה פגע במערכת כולה" אמר גורם בהנהלה והוסיף: "למדנו הרבה מהעונה הזאת גם מקצועית, גם משמעתית וגם ניהולית ולכן השיחה הראשונה של ההנהלה הייתה חשובה מאוד".

חובות על ימין ועל השמאל

במקביל באולגה ממתינים לתקציב התמיכות שאמור להגיע למועדון בשבועות הקרובים. הקבוצה נמצאת בחובות של כ-180 אלף שקלים מהעונה שעברה וחלק מתקציב התמיכות יופנה לסגירת הגרעון.  עוד נודע כי עיריית חדרה אמורה להעביר לקבוצה סכום של כ-150 אלף שקלים עבור העונה שעברה ועוד סכום דומה ואף גדול יותר עבור העונה הקרובה. הלקח הראשוני מהעונה שעברה סיפרו במועדון הוא בכך שבהנהלה החליטו כי עד שלא ייסגרו כל החובות מהעונה שעברה, הקבוצה לא תחתים אף שחקן העונה ולא תבטיח העונה שום הבטחה מעבר לתקציב הבסיסי שיש לה. כבר בימים הקרובים תזמן הקבוצה את כל אותם גורמים שהמועדון חייב להם ותעביר את התשלום המתאים.

הכתבה המורחבת  תפורסם במדור הספורט של חדשות חדרה בסופ"ש 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות