fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כואב לדבר על האלוף ליבנה בלשון עבר"

כך אמר לאחר מותו ראש עיריית חדרה חיים אביטן. ליבנה היה המפקד הראשון של פיקוד העורף ופרש מצה"ל באוקטובר 2011
האלוף זאב ליבנה (צילום: שלומי גבא)
האלוף זאב ליבנה (צילום: שלומי גבאי)
האלוף זאב ליבנה (צילום: שלומי גבא)
האלוף זאב ליבנה (צילום: שלומי גבאי)

האלוף זאב ליבנה נפטר ביום שלישי בביתו שבשכונת ברנדס בחדרה ממחלת הסרטן. ליבנה היה המפקד הראשון של פיקוד העורף ואף שימש מזכיר צבאי של ראש הממשלה ושר הביטחון ונספח צה"ל בארה"ב עד לפרישתו מצה"ל באוקטובר 2011. על פי בקשתו,נקבר בחלקה הצבאית שבבית הקברות בקרית שאול.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון פרסם הודעה רשמית לתקשורת: "זאב היה לוחם ומפקד עתיר ניסיון, שאת יכולותיו הפיקודיות והאנושיות הביא לידי ביטוי במגוון תפקידים שביצע בנח"ל המוצנח ובחיל השריון בשלוש מלחמות ובפעילות השוטפת. היו בו, בזאב, קור הרוח, הנחישות והשכל הישר והם סייעו לו למלא שורה של תפקידי פיקוד בכירים ורבי משמעות ביחידות מרכזיות של צה"ל ולאחר מכן במטכ"ל. אני משתתף בצערה של משפחת לבנה".

ראש עיריית חדרה חיים אביטן: "קיבלתי בצער גדול את הידיעה על לכתו בטרם עת של זאב ליבנה, הוא היה ידיד טוב שתמיד היה תענוג לפגוש ולשוחח עימו. כואב לי לדבר עליו בלשון עבר, הוא היה תושב חדרה שמבחינתי ייצג את ארץ ישראל היפה והטובה".

הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי  ב"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות