fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יורם ולד מחדרה ישתתף במרתון טבריה ויקבל אות הוקרה בסים

יורם ולד (צילום: שמרית פלדמר)

יורם ולד (61) מכפר הרא"ה ייקח חלק במרתון טבריה. יורם הוא בעל חנות לתשמישי קדושה בחדרה ובזמנו החופשי הוא מתנדב בכפר הנוער בן יקיר בהפעלת קבוצת הריצה.

ולד החל לרוץ לפני 47 שנה למרחקים קצרים ואחר כך הגדיל את המרחקים ובגיל 21 עשה את מרתון טבריה הראשון שלו. המרתוניסט עשה הפסקה מריצה לטובת הקמת משפחה ועסק חדש ואחרי שהילדים שלו גדלו, בגיל 50 חזר להשקיע בריצה.

יורם ולד (צילום: שמרית פלדמר)
יורם ולד (צילום: שמרית פלדמר)

יורם מספר כי תמיד ידע שהוא יחזור לרוץ ומבחינתו ריצה זה חלק מהיום יום שלו כמו תפילה ואוכל. "שום דבר לא בא על חשבון שום דבר ואפשר למצוא זמן להכל ועל שני דברים אני לא מוותר בתחרויות: על כיפה לבנה גדולה ועל הליווי של אשתי המסורה רחלי שמצטרפת אלי לכל תחרות ברחבי הארץ" הוא מספר.

יורם הוא גם הרץ הראשון שעשה סאב 3 (ירד מתחת ל-3 שעות ריצה במרתון) בהפרש של  34 שנים. הוא ירד מתחת לשלוש שעות ריצת מרתון בשנת 78' וב- 2012 . ולד שהשתתף 11 פעמים במרתון טבריה, יקבל השנה, בסיום המרוץ שיתקיים בשבע הבא ויקבל אות הוקרה על נאמנותו למרוץ במעמד ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות