fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: תתקיים עצרת מרכזית לעילוי נשמתו של הרב עובדיה יוסף

לדברי יו"ר הרשימה בועז ביטון, לעצרת הזיכרון שתתקיים ביום ראשון לעילוי נשמתו של הרב עובדיה יוסף, צפויים להגיע כ-500 איש
הרב יוסף וביטון (צילום: אבי אפללו)
הרב יוסף וביטון (צילום: אבי אפללו)

בעקבות פטירתו ביום שני השבוע של הרב עובדיה יוסף, סגרה רשימת ש"ס בחדרה את מטה הבחירות, כפי שנעשה בכל רחבי הארץ, למשך שלושה ימים מיום שני עד יום רביעי.

עצרת מרכזית לעילוי נשמתו של הרב יוסף, תתקיים ביום ראשון הקרוב בישיבה של הרב ליאור כחלון, ברחוב הרצל בעיר. יו"ר הרשימה בחדרה בועז ביטון: "אני מרגיש אבל כבד, הכרתי את הרב באופן אישי והוא נתן לי את ברכתו, ממש לפני שחלה".

ביטון, 34, ראה את הרב עובדיה יוסף בפעם הראשונה, פנים אל מול פנים, כשהיה תלמיד ישיבה בן 24. "הגעתי אליו הביתה וישבתי אצלו בסלון ביתו שבשכונת הר-נוף בירושלים, ביחד עם אבא שלי, הרב שמעון ביטון", הוא משחזר. "הייתי אז אברך בכולל, נשוי ואב לילדים והרב יוסף שאל אותי איפה התרומה שלי למען הציבור ולמה אני לא מלמד שעורי תורה. כי מעבר לזה שאדם דואג לעולם הבא שלו, הוא צריך לדאוג גם לעולם הבא של אחרים. אז עניתי לו שיש בי רצון לעשייה ואני רואה את הייעוד שלי בעתיד בתרומה לקהילה".

הפעם השנייה בה נפגש ביטון עם הרב עובדיה יוסף הייתה לפני כשבע שנים, בביתו של מי שהיה הרב הראשי של העיר ירושלים, הרב שלום משאש. שנפטר לפני כשבע שנים. ביטון: "עשיתי כבוד לרב עובדיה, הכנתי לו כוס תה ודיברתי איתו על דברים שקשורים לרב משאש. מאז ראיתי אותו עוד מספר פעמים, אבל לא דברנו באופן אישי, עד הפעם האחרונה. שהייתה לפני חודש וחצי".

פגישתו האחרונה של ביטון עם הרב יוסף, הייתה ממש לפני אשפוזו של הרב בבית החולים. פגישה זו, הוא אומר, הותירה בו רושם עז. כמו בפעם הראשונה, גם בפעם הזאת נסע ביטון לביתו של הרב ביחד עם אביו. "מטרת הפגישה הייתה סיוע של אבי למען בחירתו של הרב יצחק יוסף לרב הראשי לישראל", הוא מספר. "בפגישה הוצגתי בפני הרב עובדיה יוסף ואין לי מושג אם הוא זכר אותי מפעם או לא. אבל הוא בירך אותי ואמר 'יהי רצון שתעלה מעלה מעלה, ותזכה לקדש שם שמיים'. ואת זה אני לא אשכח".

לדברי ביטון, לעצרת הזיכרון שתתקיים ביום ראשון לעילוי נשמתו של הרב עובדיה יוסף, צפויים להגיע כ-500 איש.

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית חדרה
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חדרה

הרב יוסף וביטון (צילום: אבי אפללו)
הרב יוסף ז"ל וביטון (צילום: אבי אפללו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות