fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: עמי ניב הודיע על תמיכתו בחיים אביטן

ניב הודיע על תמיכתו במהלך מסיבת עיתונאים שכינס: "אני מכיר את הראש העירייה הרבה שנים ואני יודע כי הוא עשה הרבה למען העיר", הסביר את המהלך
עמי ניב (פוטו פיאצה)
עמי ניב (פוטו פיאצה)

לאחר "חדרה ביתנו", "איחוד אחים", "יהדות התורה" ו-"הצעירים", הודיע השבוע גם עמי ניב יושב ראש רשימת "לתת תקווה" על תמיכתו בראש עיריית חדרה חיים אביטן.

ניב כינס השבוע מסיבת עיתונאים שבמהלכה הודיע על תמיכת רשימתו במועמדותו של אביטן לראשות העירייה ואמר: "כשמדובר בעתיד ילדינו כל מי שרואה את עצמו כאיש ציבור חייב לגלות אחריות ומנהיגות".

עוד אמר ניב: "אביטן הוביל את חדרה לתנופת פיתוח בתחומים רבים והוא נחשב לראש עיר מצליח מאוד שראוי להמשיך בתפקידו גם בקדנציה הבאה. שמענו את יתר המתמודדים מולו ואנחנו מכירים את אופיים ויכולתם ובלשון המעטה לא התרשמנו שמישהו מהם מסוגל להוביל את העיר טוב יותר ממנו. כשבוחרים ראש עיר חייבים להיות אמיתיים. העיר מונהגת בשמונה השנים האחרונות בצורה רצינית, מצוינת וראויה להערכה על ידי אביטן. יתר המתמודדים לא שימשו מעולם בתפקידי עשייה ואין להם את הקשרים עם השלטון המרכזי שכול כך דרושים בכדי שחדרה תמשיך ליהנות מהקצאות ממשלתיות אדירות עבור רווחת כלל הציבור".

"מועצת העיר בחדרה זקוקה לדם חדש, אווירה אחרת ולרוח חדשה ומרעננת. זה שנים אני פעיל ברמות הציבוריות בחדרה ואשמח להמשיך בכיוון הזה מתוך מועצת העיר. דלתי תהיה פתוחה בפני כלל הציבור ואני מתכוון להקדיש את כל כולי לתושבים של חדרה. החלטתי להצטרף לרשימה של חיים אביטן משום שאני מכיר אותו הרבה שנים ואני יודע שהוא עשה הרבה למען העיר. אני חייב לציין כי במקביל לעשייה של אביטן, כבר ארבע שנים שאין בעיר מועצה ואני חושב שראש עיר צריך שתהיה לו מועצה. אביטן צריך אנשים כמוני במועצה. יש לי קשרים בממשלה ובכל הרשויות ואני יכול לעזור כי יש לי את האפשרות לעזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות