fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: העירייה תחשוף את כל המידע על המכרזים העירוניים

בעיריית חדרה הוחלט כי מעתה יועלו לאתר האינטרנט העירוני רשימות הספקים הניגשים למכרזים עירוניים, הצעות המחיר המוגשות וההצעה הזוכה. "העירייה רוכשת שירותים ומוצרים בהיקף של כ-200 מיליון שקלים בשנה, תושבי העיר צריכים לדעת איך מנוהלת הקופה הציבורית" כך לדברי מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון
שקיפות מלאה. צביקה גנדלמן ויעקב זיגדון (צילום: דוברות עיריית חדרה)
שקיפות מלאה. צביקה גנדלמן ויעקב זיגדון (צילום: דוברות עיריית חדרה)

בהחלטת עיריית חדרה, מעתה יועלו לאתר האינטרנט העירוני רשימות הספקים הניגשים למכרזים עירוניים, גובה הצעות המחיר המוגשות על ידם, וכן וההצעה הזוכה.

לדברי מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, העירייה רוכשת שירותים ומוצרים בהיקף של כ-200 מיליון שקלים מדי שנה, וחשוב שתושבי חדרה יעודכנו בשקיפות מלאה כיצד מנוהלת הקופה הציבורית.

"בהמשך למדיניות השקיפות של ראש העיר יפורסמו תוצאות המכרזים באתר האינטרנט העירוני, כך שכל מי שירצה יוכל לדעת בדיוק מה העירייה רוכשת, עבור מה, ואיזה סכום שילמה" אמר זיגדון.

החידוש האמור מתאפשר בגין הרפורמה ברכש, שמוביל גזבר העירייה בועז חריף ומיישמת מנהלת הרכש מיכל כברה, אשר לדבריהם, כבר חסכה לעירייה סכומים נכבדים. הרפורמה כוללת רה-ארגון במערך הרכש, איוש בכוח אדם מתאים, גיבוש תהליכי עבודה וטכנולוגיית גיבוי, וכן האחדת כל תהליכי הרכש בעירייה (שירותים ומוצרים), מה שאמור לאפשר מיצוי מיטבי של המנגנון.

שקיפות מלאה. צביקה גנדלמן ויעקב זיגדון  (צילום: דוברות עיריית חדרה)
שקיפות מלאה. צביקה גנדלמן ויעקב זיגדון (צילום: דוברות עיריית חדרה)

השינוי בהתנהלות הרכש החל כבר בשנה החולפת, כאשר בהנחיית מנכ"ל העירייה נפתח מחדש מאגר הספקים והקבלנים הרשאים להשתתף בהליכים להצעות מחיר. זאת במטרה להרחיב את מאגר הספקים הקיים, לקדם ולעודד את העסקים בעיר, ועל מנת למנוע מצב של בחירה באותם ספקים שוב ושוב.

כדי להקפיד על הימנעות ממסירת עבודות לספקים מסוימים בלבד, הנחה מנכ"ל העירייה לתת הזדמנות שווה לכל מי שנכנס למאגר לאחר שעמד בכל הקריטריונים. כמו כן מבהירים בעירייה כי בהתאם למדיניות ראש העיר לתת קדימות לספקים ונותני שירותים מחדרה, תהיה העירייה רשאית להעדיף מציע שהוא תושב העיר. "ראש העיר הבטיח לשמור על הקופה הציבורית ולפעול לטובת תושבי העיר משלמי המיסים, וכמו תמיד גם הפעם הוא מקיים את הבטחותיו" הוסיף זיגדון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות