fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: המתמודד הפריד בין פעילים שהתקוטטו

שלמה בוזגלו המתמודד לראשות העירייה הצליח להפריד בין פעילים שהחלו להחליף ביניהם מהלומות. "הגובה שלי הוא 187 ברוך השם, אז תפסתי את שניהם", הוא מספר. הניצים עוכבו לחקירה
שלמה בוזגלו מצביע עם אשתו סילבי (צילום: א. קוטין)
שלמה בוזגלו מצביע עם אשתו סילבי (צילום: א. קוטין)

בשעות הצהרים, אירעה תגרה בין פעיל ש"ס לפעיל סיעת זהות יהודית. הקטטה אירעה בקלפי שבבית הספר ארלוזורוב שבשכונת נווה עובד בחדרה.

מי שהפריד בין שני הפעילים היה המתמודד לראשות עיריית חדרה, שלמה בוזגלו, שהגיע לקלפי במהלך סיור שערך בעיר. במקביל הוזעקו שוטרים למקום ושני הפעילים הם עוכבו לחקירה.

הדבר אירע כאשר פעיל אחת הסיעות חילק פלאיירים בסמוך לקלפי של בית הספר ארלוזורוב. פעיל הרשימה נוספת שהיה בקרבת מקום, קרע את אחד הפלאיירים שחולקו, ובין השניים התפתחה קטטה.

בוזגלו, שהפריד בין הניצים, מספר: "באתי לסיור ומצאתי את עצמי עד לויכוח בין שני צעירים. זה התחיל בצעקות והתפתח למכות. הגובה שלי הוא 187 ברוך השם, אז תפסתי את שניהם והפרדתי ביניהם וכעבור חצי שעה הגיעה המשטרה".

ממשטרת חדרה נמסר: "פעיל של ש"ס הביא פלאיירים לקלפי ופעיל נוסף של זהות יהודית חבט בו וגרם לו לחתך בשפה. השניים עוכבו לחקירה".

מרשימת זהות יהודית נמסר בתגובה: "מספר פעילים איימו עלינו בטלפון ובקלפי שבבית הספר ארלוזורוב".

מרשימת ש"ס נמסר: "הפעיל נפצע בשפה ופונה לקבלת טיפול רפואי. דרכינו אינה של אלימות, אלא של האדרת התורה. כי בסופו של דבר, אנחנו מצווים לשם שמיים".

שלמה בוזגלו מצביע עם אשתו סילבי (צילום: א. קוטין)
שלמה בוזגלו מצביע עם אשתו סילבי (צילום: א. קוטין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות