fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השיטור העירוני בחדרה סייע בחילוץ פעוטה

התבצרותה של אם בביתה תחת השפעת אלכוהול עוררה חשש לשלום בתה הפעוטה. השיטור העירוני סייע בביצוע צו חירום להוצאת הפעוטה מהבית
השיטור העירוני בחדרה (צילום: דוברות העירייה)

השיטור העירוני הוזעק לסייע לעובד רווחה בביצוע צו חירום בדירה בעיר. צו חירום ניתן כשמתעורר חשש ממשי לשלומו הפיזי והנפשי של ילד, ומאפשר הוצאת קטין מביתו.

במקרה האמור ,דיווח אביה של פעוטה כבת שנתיים, כי היא אצל אימה אשר ככל הנראה נמצאת תחת השפעת אלכוהול. מדובר במקרה שני תוך שבועות ספורים שצוותי השיטור העירוני מוזעקים לבית האם, שהתבצרה בביתה עם הפעוטה כשהיא תחת השפעת אלכוהול. כגיבוי לעובדי הרווחה הגיעו צוותי השיטור למקום ונקשו בדלת. האם החשודה לא נענתה לדפיקות הדלת של הצוותים, אשר כל אותה עת שמעו את הפעוטה בוכה בתוך הבית. בשלב מסוים פסק בכייה של הפעוטה, והתעורר חשש לשלומה.

השיטור העירוני בחדרה (צילום: דוברות העירייה)
השיטור העירוני בחדרה (צילום: דוברות העירייה)

צוותי השיטור הזעיקו למקום צוותי מד"א, כיבוי אש וניידת סיוע מתחנת משטרת חדרה. עם קבלת אישור מקצין תורן פרצו השוטרים לבית דרך אחד החלונות עקב החשש לחיי הפעוטה, ופתחו את הדלת הראשית. השוטרים שנכנסו לדירה הבחינו בחדר באם החשודה, כאשר המקום מדיף ריח חריף של אלכוהול. הפעוטה נמצאה עטופה בשמיכה על המיטה. השוטרים הבחינו כי החשודה אינה לבושה וביקשו סיוע פקחיות מסייעות של השיטור העירוני. הפקחיות נכנסו לחדר, וביקשו מהאם להתלבש. החשודה החלה להשתולל ותקפה את הפקחיות וכן שוטר. המשטרה עצרה את החשודה, ואילו הפקחיות והשוטר נשלחו לבדיקות וטיפול רפואי עקב התקיפה.

אירוע זה מהווה דוגמה לפעילות השיטור העירוני, שהינו מערך של שוטרים ופקחים מסייעים, אשר חלק מתפקידם להוות כוח מסייע לביצוע צווים במטרה לגבות עובדי ציבור. השיטור העירוני בחדרה נותן מענה לאירועי המוקד העירוני 106 ומוקד 100, על-פי סל עבירות מוגדר. פקחי ושוטרי היחידה נחשפים לאירועים ברי סיכון להם ולחיי הסובבים אותם, במהלכם צריכות להתקבל החלטות מהירות של הצוותים בשטח לביצוע דרכי פעולה, לעתים בשיתוף פעולה עם גורמי הצלה. כמו למשל באירוע לביצוע צו החירום, שבו קיבל עובד רווחה סיוע מיחידת השיטור העירוני וגורמי ביטחון נוספים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות