fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרופא הבכיר התמוטט במחלקה, עמיתיו הצילו את חייו

ד"ר פרימרמן בודק את ד"ר קורין ביחידה לטיפול נמרץ לב בהלל יפה. צילום: המרכז הרפואי הלל יפה
ד"ר פרימרמן בודק את ד"ר קורין ביחידה לטיפול נמרץ לב בהלל יפה. צילום: המרכז הרפואי הלל יפה

ד"ר אלכסנדר קורין, רופא במרכז הרפואי הלל יפה, שמונה לא מזמן למנהל יחידת הטראומה, קיבל את חייו מתנה מעמיתים למקצוע שביצעו בו החייאה, לאחר שאיבד את הכרתו במחלקה. הוא הובהל לחדר צנתורים במערך הלב של "הלל יפה", שם עבר צנתור דחוף, והוא מאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ לב.  

האירוע קרה ביום חמישי האחרון בעת שסיים ד"ר אלכסנדר קורין משמרת עבודה. ד"ר יונס ערוואה, הכירורג ששהה עימו בחדר, חזה בעמיתו מאבד באופן פתאומי את הכרתו. ד"ר ערוואה הזעיק את עמיתיו למחלקה, שביצעו בו עיסוי לב, העריכו נכונה את מצבו הקריטי, נעזרו במכשיר דפיברילטור, ובכך הצילו את חייו. ד"ר קורין הועבר בבהילות לחדר צנתורים בהיותו מונשם ומורדם, שם צונתר על ידי ד"ר אהרון פרימרמן, מנהל יחידת צנתורים. ביום המחרת התעורר, ואינו סובל נזק קרדיולוגי או נוירולוגי כלשהו.

ד"ר קורין מספר שמעולם לא סבל מליבו, ולכן הסיבה להתמוטט הפתאומית אינה ברורה לחלוטין, למעט, "עומס רגיל" של עבודה, כפי שהוא מתאר. "אלו הם חיי כירורג, תמיד עמוס", הוא מסכם בחיוך ומודה לעמיתיו ועל מזלו הרב. ד"ר אהרון פרימרמן, שבדק את ד"ר קורין במחלקה, מסביר כי כפי הנראה מדובר היה בהפרעת קצב חריפה, אך ד"ר קורין עדיין נמצא בבירור ובהשגחה, ובעיקר צריך כרגע מנוחה, לאור האירוע החריג שעבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות