fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב בנציון נורדמן חובר לקואליציה

חבר המועצה הרב בנצי נורדמן חתם במוצ״ש על הסכם קואליציוני עם ראש העירייה צביקה גנדלמן ויצטרף להנהלת העיר
הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)

חבר המועצה הרב בנצי נורדמן חתם במוצ״ש על הסכם קואליציוני עם ראש העיר צביקה גנדלמן, ויצטרף להנהלת העיר. נורדמן, יו״ר סיעת ״יחד שבטי ישראל״, התמודד למועצת העיר כמספר שתיים ברשימת הליכוד. מאז הבחירות משמש נורדמן כיו״ר האופוזיציה וכיו״ר ועדת הביקורת. במהלך התקופה הקפיד לגלות ענייניות בהצבעותיו במועצה ולא אחת תמך במהלכיו של ראש העיריה גנדלמן לטובת הציבור.

הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)

במסגרת תפקידיו בהנהלת העיר יהיה נורדמן אמון על האינטגרציה והתיאום בין מחזיקי התיקים וישמש כסגן יו"ר החברה העירונית לתיירות לכשתקום. בנוסף יסייע בקשר בין העירייה לבין השלטון המרכזי. זו החבירה השנייה לקואליציה בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר הצטרף להנהלת העיר רו״ח אמיר ימין, יו״ר סיעת הצעירים ועם כניסתו של נורדמן מונה הקואליציה 16 מתוך 19 חברי מועצה והיא אחת הגדולות שהיו בחדרה אי פעם.

הרב נורדמן: ״עקבתי בחודשים האחרונים אחר פועלו של ראש העיר צביקה גנדלמן ונוכחתי לדעת שמדובר באיש עשייה, שהביא לעיר רוחות חדשות של מנהל תקין, שקיפות והגינות, שהציב את החינוך בראש סדרי העדיפויות, שנחוש בדעתו לשמור על הסדר בעיר ושמוביל מהלך אסטרטגי חשוב של הפיכת חדרה לעיר האנרגיה של ישראל. לאור כל אלה, ולאור מאות רבות של פניות שקיבלתי מציבור הבוחרים שלי, החלטתי שהמקום הנכון עבורי הוא בלבה של העשייה ובמוקדי קבלת ההחלטות. כראש אופוזיציה שמחתי לראות שהשלטון החדש אינו נרתע מביקורת ואני מאמין שאוכל להשפיע ולשנות מתוך הקואליציה במידה רבה יותר״.

גנדלמן: ״אני מברך על הצטרפותו של הרב נורדמן לשורות הקואליציה, נאמן להבטחתי ערב הבחירות לאפשר ייצוג הולם ולשלב בעשייה העירונית את כל הזרמים והקבוצות בציבור. הרב נורדמן, שהטביע חותם על מערכת החינוך העירונית ומוכר לכל כחבר מועצה פעיל ומסור, יהיה תוספת כוח חשובה להנהלת העיר ואני שמח לעמוד בראש הקואליציה הרחבה ביותר שהייתה בחדרה בשנים האחרונות. ועוד היד נטויה״.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות