fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה בשלב הבא בגביע המדינה

השינויים עושים את שלהם. שחקניו של אחמד ווהאב גברו על מכבי צור שלום 1:3 בבית ועלו לשלב השני בגביע המדינה
מהפך. אדם וייר (צילום: ארכיון)
מהפך. אדם וייר (צילום: ארכיון)

הפועל חדרה פתחה את עונת המשחקים הקרובה ברגל ימין כאשר עלתה לשלב השני בגביע המדינה. במהלך חול המועד סוכות גברה חדרה בבית על מכבי צור שלום בתוצאה 1:3. "המשחק הזה חשוב לנו בעיקר כדי להחדיר ביטחון בשחקנים שלנו ולאו דווקא כדי לעלות שלב בגביע המדינה", אמר יו"ר הפועל חדרה יואב קובי לפני המשחק.

השינוי המשמעותי של חדרה העונה הוא על הקווים. במקום אייל עמר הוחתם אחמד ווהאב שבנה קבוצה צעירה ותוססת שמבצעת היטב את ההוראות הטקטיות שלו. סיבה נוספת לאופטימיות של חדרה העונה יהיו השחקנים הצעירים שעלו מקבוצת מהנוער לבוגרת.

מדובר בשוער מייק בעדאש שבעונה שעברה שימש שוער שני והעונה קיבל את הבמה מווהאב. בהגנה נעשה רק שינוי אחד אבל משמעותי, כאשר את מקומו של דור בדוסי קיבל ברכאת ווהאב שהניסיון שלו שווה המון בליגה הזאת. בקישור הורכב הרכש אדיר דנין שחזר לשחק כדורגל לאחר שנה ולא חזר עדיין לשיא כושרו. ההפתעה בהרכב הייתה דור ואנה, שהגיע מקבוצת הנוער של המועדון ונחשב לדבר הבא בכדורגל החדרתי. בהתקפה נשארו מנשה זלקה וסבי שאולוב.

מהפך. אדם וייר (צילום: ארכיון)
מהפך. אדם וייר (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות