fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המנהלת אישרה: הפועל חדרה תשחק בעונה הבאה בסמי עופר

המנהלת אישרה הבוקר לקבוצה לארח את המשחקים בסמי עופר. עד סוף החוש תיערך פגישה בין ראש העירייה צביקה גנדלמן לבין היו"ר אורן גולן לגבי התקציב
תמונה פנורמית של אצטדיון סמי עופר לאחר זריעת הדשא (צילום: צבי רוגר-עיריית חיפה)
תמונה פנורמית של אצטדיון סמי עופר לאחר זריעת הדשא (צילום: צבי רוגר-עיריית חיפה)

עכשיו זה רשמי: העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, תשחק בעונה הבאה באצטדיון סמי עופר בחיפה ושם תארח את משחקיה הביתיים. בשעות הצהריים הגיע היו"ר אורן גולן מלווה בחבר ההנהלה, אבי בנבנישתי, לשיחה עם ראשי המנהלת שאישרו לקבוצה לשחק במגרש בחיפה.

תזכורת: השנה נדדה הקבוצה לאיצטדיון עפולה שאינו מאושר בליגת העל. אמנם בחדרה החלו כבר בבניית איצטדיון שצפוי להיות מוכן בעוד כשלוש שנים. גולן אמר לאחר הפגישה: "אין בשורה גדולה מזו עבור האוהדים שלנו ולמעשה עבור כל מי שקשור להפועל חדרה. זהו צעד ראשון בחזרתה של הפועל חדרה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

בנוסף צפוי גולן להיפגש בימים הקרובים עם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ולשמוע ממנו רשמית על גובה התקציב של הקבוצה לעונה הבאה. הערכה כי התקציב יגיע לכ-15 מיליון שקלים. רק לאחר קביעת התקציב יתחיל המאמן ניסו אביטן בגיבוש סגל הקבוצה לעונה הבאה ויעביר את רשימת השחקנים אותם הוא מעוניין לצרף לקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות