fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכב של חדרה: הניצחון הפרטי של מנשה זלקה

ביום שישי שעבר התקיים הדרבי העירוני הלוהט בין שני המועדונים. עוד לפני המשחק ובמהלך כל השבוע, כל מי שהכדורגל זורם בעורקיו בעיר, הרגיש כי דווקא זלקה יהיה כוכב המשחק מול קבוצתו אשתקד

לפני שבועיים עזב החלוץ מנשה זלקה את הפועל חדרה לאחר מאבק משפטי מול הנהלת הקבוצה. לאחר העזיבה, החליט זלקה לעבור ליריבה העירונית, מועדון ספורט גבעת אולגה.

ביום שישי שעבר התקיים הדרבי העירוני הלוהט בין שני המועדונים. עוד לפני המשחק ובמהלך כל השבוע, כל מי שהכדורגל זורם בעורקיו בעיר, הרגיש כי דווקא זלקה יהיה כוכב המשחק מול קבוצתו אשתקד.

לאחר מספר דקות של התרגשות, זלקה נכנס מצוין למשחק והטריד פעם אחר פעם את הגנת חדרה, היה מעורב בהרחקתו של קפטן חדרה אמיר טמניו, ומעל הכל, כבש שער אחד, שבסיום התברר כשער הניצחון של גבעת אולגה בדרבי.

זלקה סיכם את המשחק ואמר: "היה משחק קשה, משחק של קרבות. היינו טובים מאוד במחצית הראשונה כאשר הגענו לשני מצבים קורצים והיינו צריכים להוביל 0:2. במחצית השנייה המשחק שלנו היה פחות אנרגטי אבל הצלחנו לכבוש ולנצח את המשחק ואין שמח ממני לאחר השער".

צילום: שלומי גבאי

מה הרגשת רגע אחרי שהער שהבקעת?
"שמחה אדירה. כל שחקן שכובש שער יודע שזו הרגשה מיוחדת של שמחה והחלטתי לא לחגוג את השער בכדי לא להלהיט את היצרים כי אני זוכר מאיפה באתי ואיפה שיחקתי ברוב הקריירה שלי. לא רציתי לעצבן אף אחד ומצד שני אני שמח שעזרתי לקבוצה שלי".

תתאר את ההרגשה לשחק מול קהל כל כך נפלא?
"לפעמים גם במשחקים של ליגת העל אין אווירה כמו שהייתה במשחק הזה. לצערי בחדרה יש רק במשחקי דרבי כמות כזאת של קהל שמגיע ומעודד מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. בדקה ה-80 ביקשתי להתחלף אבל המאמן אייל עמר אמר לי שאני אסתכל על הקהל וזה נתן לי עוד מרץ עד לשריקת הסיום".

לאחר הניצחון, עד לאן אתה חושב שאולגה יכולה להגיע העונה?
"לפני המחזור חדרה היו במקום הרביעי ובמשחק הזה הוכחנו שאנחנו לא רק שלא נופלים מהם אלא יותר טובים ולכן אני חושב שאנחנו יכולים לחשוב על פלייאוף עליון".

הוכחת לחדרה שעשו טעות כאשר ויתרו עליך?
"העזיבה שלי את חדרה לא הייתה על רקע מקצועי ואני לא צריך להוכיח לאף אחד כלום. היום אני מאושר בגבעת אולגה וחושב רק קדימה".

צילום: שלומי גבאי

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות