fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים לסטודנט? כנראה אתם מפרנסים אותו

42% מהסטודנטים בשרון נתמכים ע"י הוריהם. כך עולה מסקר של אתר "גול" המספק שיעורי וידאו לסטודנטים * עלות המחיה של סטודנט הלומד במוסדות החינוך האקדמיים בשרון היא 3300 שקלים, לעומת כ-4121 שקלים בתל אביב ובחיפה
צילום: אילוסטרציה

רוב ההורים לסטודנטים במוסדות החינוך האקדמיים בשרון נאלצים לפרנס אותם. כך עולה מסקר של אתר "גול" המספק שיעורי וידאו מוקלטים לסטודנטים. מהסקר עולה כי 42 אחוז מהסטודנטים בשרון נתמכים כלכלית על ידי הוריהם, בעוד רק 33 אחוז מהסטודנטים בירושלים מתקיימים בסיוע ההורים. התמונה משתנה כשמשווים את המצב לסטודנטים בדרום – שם 54 אחוז מהסטודנטים נזקקים לתמיכת ההורים ובתל אביב – 44 אחוז.

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה פוטוליה

מהסקר עולה עוד כי בשרון עלות המחיה של סטודנט היא כ-3300 שקלים לחודש, בעוד בירושלים היא עומדת על 4600 שקלים, כ-4121 בחיפה, כ-4121 שקלים בתל אביב ו-3069 שקלים בבאר שבע.

יומאי טוויג (צילום: באדיבות gool)
יוחאי טוויג (צילום: באדיבות gool)

לדברי יוחאי טוויג, המנהל הפדגוגי של אתר GOOL, לא בכדי הוקמה הפלטפורמה לשיעורי הווידיאו המוקלטים. המיזם הוקם משיקולים חברתיים במטרה להקל על ההוצאות השוטפות של הסטודנטים, שכן מייסדיו מאמינים כי השיעורים הפרטיים הם הוצאה כבדה המכבידה על הסטודנטים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות