fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבלם מקסים ימריקוב ייבחן בהפועל חדרה

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי)

הבלם האוקראיני ששיחק בעונה האחרונה בליגה הקפריסאית יגיע להיבחן אצל ניסו אביטן. רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר ההפסד במשחק האימון הראשון במחנה האימונים בפולין לקבוצת המילואים של לך פוזנן בתוצאה 1:2.

מצד אחד במועדון התרשמו מחצי השעה הראשונה, אז שיחק ההרכב הראשון שאף רובו צפוי להיות ההרכב הפותח בליגה ואז חדרה הגיעה לאינסוף מצבים והחמיצו כאשר גם חסרונו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו הורגש היטב שלא שיחק בגלל פציעה קלה. במחצית השנייה כבר נכנסו השחקנים המחליפים וחדרה הייתה הרבה פחות טובה. במועדון גם הסבירו כי העובדה שהשוער הראשון אוסטין אג'ידה נשאר בארץ השפיעה על משחק ההגנה. מי שעוד לא הרשים הוא הבלם המקדוני אלכס דמצ'בסקי שאף שוחרר בסיום המשחק. למרות זאת בחדרה לא איבדו תקווה להתחזק בבלם זר וכבר ביממה הקרובה ינחת להתרשמות הבלם האוקראיני מקסים ימריקוב.

ימריקוב, בן ה-27 גדל בשחטאר דונייצק אבל לא הגיע לקבוצה הראשונה ורוב שנותיו שיחק בליגות באוקראינה ובבלארוס. במהלך העונה האחרונה עבר השחקן לקבוצת ארמיס הקפריסאית שסיימה במקום השמיני בארצה. ימריקוב אף שיחק בנבחרות הצעירות של אוקראינה וינסה להרשים כעת את המאמן ניסו אביטן. האוקראיני יכול לשחק הן בעמדות הבלם האחורי וגם כמגן ימין.

בינתיים הקבוצה תזכה ליום מנוחה במחנה ותצא ליום מרוכז בברלין. מחר תחזור הקבוצה לאימונים וביום רביעי תערוך משחק אימון נוסף מול אומוניה ניקוסיה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות