fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברית דמים

הסיוט של כל הורה: זוג מחדרה גילה כי בוצעה טעות קשה בברית המילה של בנם ובכוונתם לתבוע את הרב. המוהל: "צר לי שנגרם צער להורים, נפיק לקחים"
משפחת שוורצברג. לא ישנים בלילה (צילום עצמי)
משפחת שוורצברג. לא ישנים בלילה (צילום עצמי)

ילנה ואיגור שוורצברג מחדרה לא ישנים כבר שבוע. ולא רק בגלל הבכי של בנם התינוק מייקל, שנולד לפני קצת יותר משבועיים. מאז ברית המילה של מייקל, הזוג החדרתי עובר גיהנום אמיתי, וזאת בעקבות מה שקרה בעקבות הברית, אותה ניהל מוהל חדרתי, רב מוכר מאוד באזור.

איגור: "יומיים אחרי הברית אשתי גילתה שלבן שלנו יש תפרים באזור האשך, שלא קשור כלל לברית. הגעתי הביתה, ראינו את זה והבנו שהרב עשה פה טעות קשה מאוד. והכי גרוע, הוא הסתיר זאת מאיתנו. כל ההתנהלות שלו, מהרגע הראשון, הייתה מחשידה, אבל זה בן ראשון שלנו אחרי בת, ולא ידענו איך זה עובד. בדיעבד התברר לנו שהיה אסור לתפור את הפצע ובטח שאסור היה להשאירו פתוח יממה שלמה. חוץ מזה, לאחר הברית צפינו בתמונות וראינו שמי שביצע את הברית בפועל היה מתלמד שהביא איתו הרב, ולא הוא בעצמו. טעויות קורות וגם יקרו, אבל לא מובן לנו מדוע הרב 'המכובד' לא יכול להיות אחראי למעשיו ובוחר לפעול שלא בדרך האמת".

משפחת שוורצברג. לא ישנים בלילה  (צילום עצמי)
משפחת שוורצברג. לא ישנים בלילה (צילום עצמי)

איגור שוורצברג, שמתכוון לתבוע אזרחית את הרב, גם שיתף בפייסבוק את החוויה הקשה שלו ושל משפחתו, וזכה למאות תגובות, חלקן היו של זוגות שאף הם התלוננו על אותו רב. אחת הנשים היא מיטל מחדרה: "במקרה שלנו זה לא היה כל כך חמור, אבל הוא עשה חתך במקום שלא קשור לברית המילה. ברוך השם היום הילד בן שנה ושמונה חודשים והכל בסדר, אבל אולי הרב הזה צריך לבדוק את עצמו".

המוהל מסר בתגובה: "כבר מלכתחילה עדכנתי את האבא שמדובר בברית לא פשוטה והדימום חייב פעילות כירורגית במקום. כמי שמל רבבות ילדים בשלושים השנים האחרונות וזכיתי שעד כה לא תצא תקלה תחת ידי, צר לי מאוד שנגרם צער להורים. המוהל המתלמד שליווה אותי בברית, הוא מוהל שמל כבר עשרות ילדים. אנחנו מחויבים להפיק לקחים. כך אני דורש מתלמידיי וכך אעשה במקרה מצער זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות