fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה מעודדים: "היינו שווים הרבה יותר מהפסד למכבי ת"א"

אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
אוסטין אגידה (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר ההפסד מול מכבי תל אביב 1:0 משער של דור פרץ שהובקע עמוק בזמן הפציעות. מצד אחד במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה בניגוד לשני ההפסדים האחרונים כאשר חדרה הייתה טובה בדקות רבות ואף הגיעה למצבים קורצים אך לא כבשה; מהצד השני, למרות המשחק הטוב הקבוצה שוב נותרה ללא נקודות, לאחר שספגה רגע משריקת הסיום.

"השחקנים הפנימו את השיחות הקשות של ניסו אביטן והיינו שווים הרבה יותר מהפסד במשחק הזה", אמרו בחדרה. קשר הקבוצה אליאל פרץ אמר בסיום: "זאת תחושה לא כיפית כי היו לנו מצבים, לא כבשנו ובסוף ספגנו. באנו באמונה שאפשר לעשות את זה ובסוף לא הצלחנו. אני מרגיש טוב עם עצמי ואני שמח להביא את היכולת שלי לידי ביטוי אבל אם זה לא עוזר לקבוצה אז לא מספק. עבורי, אתחיל את האימונים במכבי תל אביב בעונה הבאה ומה שיחליטו לגבי אקבל. אני לא שולל את האופציה להיות בחדרה בעונה הבאה כי זה מקום טוב ואני לא שוכח שהתקדמתי כאן בעונה הזאת".

בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה וכבר היום (א') יצאו המאמן ניסו אביטן וחבר הנהלת הקבוצה איציק טפירו לבולגריה שם יבחנו את מיקום מחנה האימונים לקיץ הקרוב. לאחרונה נבחנו אופציות בפולין ואוסטריה אך עד עתה לא נמצא מקום שמתאים לדרישותיו של המאמן. המנהל המקצועי, אורן גולן, יישאר בישראל ויתחיל בשיחות עם שחקנים מקומיים בהם מעוניין אביטן לעונה הבאה. בין השאר מדובר בשחקנים הזרים אוסטין אגידה והבלם דויד מתיאוס, וישראלים כמו הקפטן מנשה זלקה. האחרון נפצע אתמול עוד לפני המשחק מול הצהובים אך בשלב הראשוני נראה כי הפציעה אינה רצינית. מעבר לכך, אביטן כבר בוחן אופציות של שחקני חיזוק ואחת השמות שעלו הוא שמו של בלם מכבי נתניה טים הויבך. בנתניה טרם החליטו לגבי עתידו של הבלם הגרמני ובמידה ויוחלט לשחררו אז חדרה תנסה לצרפו למרכז ההגנה לצדו של מתיאוס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות