fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אילוז עוזב את הנוער

קיבל הצעות ממחלקות הנוער של מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה
צחי אילוז
צחי אילוז (צילום: חן קורקוס)
צחי אילוז
אתגר. צחי אילוז (צילום: חן קורקוס)

עכשיו זה סופי. לאחר כחצי שנה כמאמן קבוצת הנוער של הפועל חדרה, צחי אילוז עוזב את הקבוצה. אילוז הגיע לקבוצה לאחר המחזור החמישי בעקבות עזיבתו של ישראל צרפתי והוביל אותה למקום השביעי בליגה ולרבע גמר גביע המדינה, ההישג הטוב ביותר של קבוצת נוער חדרתית מזה 28 שנים. בחדרה מאוד רצו שאילוז ימשיך עונה נוספת ואף שוחחו איתו בעניין, אבל המאמן החליט לעזוב. בסביבתו של אילוז אמרו כי המאמן עשה עונה נהדרת בקבוצת הנוער החדרתית והוביל אותה להישגים מרשימים, אבל כעת מעוניין

באתגר גדול יותר. ל"בלינקר" נודע כי אילוז קיבל הצעות ממחלקות הנוער של מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה ובימים הקרובים יחליט לאן הוא הולך. המנהל האדמניסטרטיבי של חדרה, אלי דגני, אישר את הידיעה ואמר: "אילוז הגיע באמצע העונה ועשה עבודה נהדרת אצלנו. הוא הצליח גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת שיפור שחקני נוער שאמורים להגיע לקבוצה הבוגרת. רצינו שהוא ימשיך אבל הוא בחר ללכת למקום אחר ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

מיד לאחר ההודעה של אילוז, החלו בחדרה לחפש מאמן חדש. המועמד העיקרי לתפקיד הוא רון קלר, שאימן את קבוצת הנוער לפני שנתיים ובעונה האחרונה שימש כמאמן נערים א' במכבי נתניה. מועמד נוסף הוא המאמן החדרתי שרון זהביאן, ששימש בעבר כמנהל מקצועי במכבי ברקאי ובתחילת העונה האחרונה שימש מאמן הקבוצה הבוגרת מ.ס. גבעת אולגה. זהביאן גם מרצה באגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל.

רק לאחר שתצא הודעה על מינוי מאמן, יפרסמו ראשי מחלקת הנוער את הרשימה המלאה של מאמני המחלקה לעונה הקרובה. דגני: "גם השנה יהיה לנו צוות מאמנים נהדר שימשיך לקדם את המחלקה. אנחנו מאוד שמחים שחלק גדול מהמאמנים ממשיכים איתנו ורואים בחדרה עיר של כדורגל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות