fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חג פורים הפוך ומבולבל במיוחד. גזור ושמור

אלפי הצועדים ישתתפו בתהלוכה המרכזית תחת הכותרת "בלבולידע", שתתקיים ברוח "עולם הפוך ומבולבל". הפנינג ססגוני ברחוב הרצל לילדים עם ליבלובית, נופיקי ועוד. מסיבת פורים לנוער בכיכר וגם במרכז אלון ובעיר ימים ארועים מיוחדים לפורים
פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס
פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס

תהלוכת העדלאידע השנה תהיה ברוח עולם הפוך ומבולבל ובו מפגשים הפוכים ולא שגרתיים. בתהלוכת 'בלבולידע' ישתתפו אלפי מחופשים, ילדים, רקדנים, להטוטנים, ליצנים, מיצגים וגם הופעה מיוחדת של יובל המבולבל. חגיגות פורים יתחילו במסיבת פורים בכיכר העצמאות עם DJ  מובילים. היא תמשיל למחרת בתהלוכה ברחוב שלום עליכם, וימשיכו למחרת בהפנינג ברחוב הרצל.

התהלוכה תצעד ביום חמישי ה-21.3.19 החל מהשעה 12:00  לאורך רחוב שלום עליכם בשכונת אגמים ותסתיים במופע של יובל המבולבל בשעה 13:45 על ציר העדלאידע. רחוב שלום עליכם בנתניה יקושט במיצגים על טהרת הבלבול, עם דמויות מתנפחות, מייצגים נוסעים, קרוסלת ליצנים, מתופפים ואקרובטים במפגשים מוזרים ומבולבלים בין שלל עולמות. את התהלוכה תוביל ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, כשהיא מחופשת.

פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס
פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס

אלפי הצועדים ישתתפו בתהלוכה המרכזית תחת הכותרת "בלבולידע", שתתקיים ברוח "עולם הפוך ומבולבל". בין הצועדים יהיו מאות מילדי העיר, 1,500 רקדנים מבתי הספר ולהקות מחול, לצד ליצנים, להטוטנים, שחקנים אמני שטח ועוד. דוכני מזון ייפרשו לאורך מסלול הבלבולידע. במהלך התהלוכה, וברוח החגיגות השנה, יגיע לבלבולידע בנתניה יובל המבולבל, שיבוא לבלבל ולהצחיק עם המופע שלו.

יום למחרת ב-22.3.19 יימשכו החגיגות עם הפנינג ססגוני וצבעוני בסטריט מול-רחוב הרצל. החל מהשעה 11:00 עד השעה 14:00  עם עשרות אמני רחוב, להקות מחול, מופעים של ליבלובית, נופיקי ו'נתי הגעתי הופעתי'.

בני הנוער יזכוה לחגוג את פורים עם מסיבת פורים ענקית שתתקיים בכיכר העצמאות החדשה ב-19.3.19. במיוחד לחגיגות הפורים תהפוך הכיכר המוכרת לכיכר הנייר ותציע לבני הנוער מסיבה ברוח הסדרה האהובה בית הנייר עם שורה של DJ'S מובילים.

מינהל הרווחה והשרותים החברתיים והיכל התרבות בנתניה ינגישו את העדלאידע לעיוורים באמצעות הקצאת מתחם ישיבה מיוחד בו ימתינו להם קריינים ואוזניות שיתארו באופן קולי את התהלוכה החגיגית על שלל מיצגיה. הקריינים יסייעו לעיוורים ליטול חלק פעיל בחוויית העדלאידע כולל בהופעות האמנים ובהם יובל המבולבל.

לבירור סידורי נגישות ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8308811 או במייל arie@netanya-culture.co.il

פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס
פורים בנתניה. דימה דורף, נורית מוזס

 

מרכז הקניות אלון קריית השרון יערוך לרגל חג פורים מסיבת רחוב ענקית ביום רביעי ה-20.3.19 בין השעות 16:00-19:00 עם שלל אטרקציות והפתעות, כאשר הכניסה וההשתתפות בכל הפעילויות תהיה בחינם.

החל מהשעה 16:00 יעלה דיג'יי שיתקלט בלייב עם מופע של ראפר שישחק במילים וירשים בחרוזים ישר לתוך האזניים. תוך כדי תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים כמו אקס בוקס למקום הראשון ורמקול של JBL למקום השני מתנת אול מובייל, ונעלי ילדים למקום השלישי מתנת חנות מזה ילדים. לאחר מכן יתקיים מופע הברייקדאנס של "אריות ציון", רקדני "פריסטייל פסטיגל 2018". מדובר במופע ברייקדאנס מושקע ומקצועי, שלאחריו יתקיים מופע הריקוד ההמוני "פלאש מוב", בשיתוף הקהל. מיד לאחר מכן מבקרי ההפנינג יוזמנו להצטלם עם הרקדנים.

החוגגים ימשיכו ליהנות במסיבת הרחוב המדליקה, שתציע פסטיבל תרבות רחוב בהצדעה לאלופי הברייקדאנס וההיפ הופ הישראלי, בגרוב ובקצב המהיר, באווירת החג, כל זה כשברקע תושמע מוזיקה של דיג'יי מקצועי. גם מכבי שירותי בריאות תיקח חלק בחגיגה ותציב במקום עמדת קעקועים לבחירת הילדים.

בקניון עיר ימים יהיה מתחם פיראטחם ובמופע המרכזי תופיע כוכבת הילדים "מירי תשירי" מתחם ביוטי פיראט ומתחם יצירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות