fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מישה בלומנפלד עצבני

מישה בלומנפלד השיק את קמפיין הבחירות שלו למועצת זכרון יעקב ומתפנה לדבר על הילדים שלא מצליחים לשכור דירה, הבעיות במדרחוב וגם על האשכנזים והמזרחים
מישה בלומפלד
מישה בלומפלד (צילום: חן בלחנס)
מישה בלומפלד
מישה בלומנפלד (צילום: חן בלחנס)

בשבוע שעבר הודיע רשמית מישה בלומנפלד על התמודדותו לראשות מועצת זכרון יעקב. בלומנפלד, בן 57, מתגורר במושבה מאז שהיה בן שנתיים, וכעשר שנים מכהן כיו"ר האופוזיציה במועצת זכרון יעקב, מהן שש שנים כיו"ר ועדת ביקורת. בלומנפלד, השיק את קמפיין הבחירות שלו בהתרגשות רבה: "יש לי רשימה שמורכבת מאנשים איכותיים".

ומאיפה כסף?
"אני מממן את הקמפיין מכיסי הפרטי".

אז למה בכלל לרוץ?
"כי אנחנו מאבדים את זכרון יעקב כמושבה, היא התפתחה לממדים גדולים ללא הכנה. אין תוכנית אב לתשתיות, יש את נושא המט"ש (מכון טיהור שפכים) שבו זכרון משלמת כ-65 אחוז מעלויות המט"ש, תשלומי הורים בתיכון המושבה. לדעתי, התושבים לא מודעים לכך שהם משלמים מעבר לממוצע ולדעתי אין הצדקה לזה".

אתה חושב שתנצח?
"אני בטוח שאנצח, אני כל כך מאמין בדרך שלי ובעצמי ולכן אין לי ספק שאצליח ואז אוביל את זכרון יעקב למקומות שונים. זכרון היא נכס ששייך לתושבים שבחרו לגור כאן בשאיפה לאיכות חיים. אני רוצה שזכרון תגדל בצורה נכונה, שלא נעצור בפקקים בכל בוקר, שלא ניתקע בוועדה לתכנון ובנייה. בלומנפלד, שמשמש מנכ"ל מלון הר הכרמל ב~20 השנים האחרונות, מבין בשירות, בניהול וגם בתיירות. "מכיוון שאני בא מתיירות אני מבין את הצורך המיידי בפיתוח המדרחוב לכיוון מזרח ולכיוון מערב, לצערי הרב, המדרחוב שלנו תקוע", הוא טוען, "אני מדבר עם בעלי עסקים ויש בעיות, אנשים לא יכולים לחיות רק מסופי שבוע. פעם, לפני כעשר שנים, בימי חופשת הפסח התקיים בזכרון פסטיבל מספרי סיפורים שמשך אלפי אנשים. למה הפסיקו עם זה? למה אין תוכנית תיירות מוגדרת ומסודרת?".

הכתבה המורחבת במהדורת סופ"ש של "כל זכרון

כתבה: ענבר דותן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות