fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החתול הכתום מגיע לחוף הכרמל

במהלך חודש איכות הסביבה שמצוין החודש במועצת חוף הכרמל מבצעת המועצה, בשיתוף עם תאגיד תמיר, מגוון פעילויות הסברה במטרה לחדד לתושבים אילו אריזות יש להשליך לפח הכתום
חודש איכות הסביבה במועצה אזורית חוף הכרמל
החתול הכתום מראה נוכחות בחודש איכות הסביבה במועצה אזורית חוף הכרמל (צילום: אבי ברומברג)

במהלך חודש איכות הסביבה שמצוין החודש במועצת חוף הכרמל מבצעת המועצה, בשיתוף עם תאגיד תמיר, מגוון פעילויות הסברה במטרה לחדד לתושבים אילו אריזות יש להשליך לפח הכתום: בהצגה שנערכה בגני הילדים פגשו הילדים את ליבי, שגינתה התמלאה אשפה ויחד איתם היא לומדת למיין ולהפריד את הפסולת לפחי המחזור השונים, בבתי הספר היסודיים נחשפו התלמידים לנושא הפרדת הפסולת באמצעות פעילות חדשנית וחווייתית המבוססת על טכנולוגיית מצלמת הקינקט, בחטיבות הביניים מתמודדים התלמידים עם אתגר חדר בריחה העוסק בנושא מחזור והפרדת פסולת, בפעילות שישי משפחתי במרכז מיר"ב יצרו הילדים את דמותו של דדי החתול מאריזות קרטון חלב, וגם במועדון הוותיקים בעתלית תוכננה פעילות שירה בציבור המחברת בין שירי ארץ ישראל היפה לבין ערכי השמירה על הסביבה. התושבים מקבלים גם שקית כתומה רב פעמית לאיסוף האריזות ועלון הסברה בו מפרט כל פחי המחזור הקיימים במועצה. פעילות זו מתבצעת במקביל לקמפיין הארצי של תמיר שעלה השבוע בטלוויזיה ובגלגל"צ, שבו ניתן לצפות שוב בפרסומת ההשקה הראשונה שהייתה לדדי החתול בישראל. הקמפיין הארצי ילווה על גבי שילוט האוטובוסים הצהובים של המועצה, בפייסבוק באתר המועצה, ועוד.

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אמר: "כמועצה ממחזרת, כולנו לוקחים אחריות על הבית. הפסולת שאנו מייצרים והטיפול בה משפיעים על איכות חיינו. מחזור והפרדת פסולת כדבר שבשגרה מהווים נדבך הכרחי להשיב לטבע את מקורותיו ובכך לחסוך במשאבים ובזיהום מיותר. השנה שמנו לנו כיעד להגדיל את כמות הפסולת המועברות למחזור ובכך לצמצם את כמות הפסולת המועברת להטמנה. אני מודה לתאגיד תמיר על הסיוע בתהליך".

מנכ"ל תאגיד תמיר, רני איידלר, הוסיף: "אני מחזק את תושבי מועצה אזורית חוף הכרמל על המאמץ לתרום למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן יצטרפו עוד ועוד תושבים למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות