fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: הכניסו אפרוחים חיים לשקיות ניילון שמתו מחנק

משרד החקלאות הגיש כתב אישום שני נגד מדגרייה הפועלת בזכרון יעקב, באשמת התאכזרות והתעללות באפרוחים
אפרוחים
צילום: אילוסטרציה

משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגיש אתמול כתב אישום בבית משפט השלום בחיפה נגד מדגרת "רמית" הפועלת בזכרון יעקב ונגד מנהל המדגרה בגין התעללות באפרוחים בניגוד לחוק צער בעלי חיים. מדובר בכתב אישום שני, שמוגש נגד אותה מדגרה על אותה עבירה.

אפרוחים
אילוסטרציה: פנתרמדיה

בכתב האישום הקודם, שהוגש בשנת 2011, הרשיע בית המשפט את המדגרה וגזר עליה, בינואר 2012 קנס בגובה של 60 אלף שקלים, וכן התחייבות על סך 60 אלף שקלים נוספים, שלא לבצע שוב את העבירה שהורשע בה, או עבירה דומה.

על פי כתב האישום הנוכחי (השני), השליכו פועלים של המדגרה אפרוחים לשקית ניילון בעודם בחיים, והניחו את השקית בצד החדר במשך מספר שעות, כאשר השקית מקופלת באופן שמונע זרימת אוויר מספיקה לאפרוחים. האפרוחים הונחו בתוך השקית בערימה, במשך שעות ארוכות עד שבסוף היום היו מפונים למסוע. בנוסף, זרקו העובדים אפרוחים חיים על המסוע, אשר הוביל אותם לכיוון מכונת וואקום, האפרוחים נפלו מהמסוע נחבטו בדפנות המכונה ונשאבו בעצמה רבה אל תוך מכונת הוואקום, בעודם בחיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות