fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"איבדתי את אחד האנשים היקרים שהיו לעמותה הזו מאז הקמתה"

מימין: שמעון סבג וישראל כהן (צילום: פרטי)
מימין: שמעון סבג וישראל כהן (צילום: פרטי)

"איבדתי מתנדב, איבדתי עובד, איבדתי את אחד האנשים היקרים שהיו לעמותה הזו מאז הקמתה, אבל מעל לכל איבדתי חבר נפש", כך תיאר השבוע מנכ"ל ומייסד עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג, את לכתו של ישראל כהן, תושב עתלית, בן 59, קצין הביטחון של העמותה בעשור האחרון ואחת הדמויות הפעילות והססגוניות שלה, שנהרג בתאונת דרכים לקראת סוף השבוע שעבר והשאיר אחריו אישה, מלי, ושלושה ילדים, ספיר, עמית ומעיין.

מאות שוטרים, חברים, מאות ניצולי שואה, מתנדבים וחברים, שזכו שחייהם ישיקו בחייו של כהן שנודע בטוב לבו, בעשייתו הרחבה ובנתינתו, הגיעו לבית העלמין בעתלית ביום שישי בצהריים כדי להיפרד ממנו, לאחר שיום קודם לכן נהרג בתאונת דרכים ליד מושב מגדים. בתאונה, בה היו מעורבים שלושה כלי רכב, נפצע כהן אנושות, הובהל לבית החולים רמב"ם ולא ניתן היה להצילו. התאונה נמצאת בחקירת המשטרה.

"כששמעתי על התאונה הייתי המום. לא תיארתי לעצמי שהאיש הזהיר הזה, המדויק והמיוחד הזה היה מעורב בתאונה", תיאר סבג. "ידעתי שאם זה קרה, זה לבטח מישהו שגרם לתאונה והשאיר את ישראל חסר אונים. אני מתקשה לקבל את הגזירה הנוראית הזו. כמובן שאנחנו לא נשכח אותו ולא נעזוב את המשפחה".

מימין: שמעון סבג וישראל כהן (צילום: פרטי)
מימין: שמעון סבג וישראל כהן (צילום: פרטי)

היועץ המשפטי של העמותה, עו"ד יגאל דנינו, אמר בהלוויה: "איבדנו חבר כל כך צעיר כל כך נמרץ וחשוב לעמותה. כואב הלב". יוני הללי, איש "מעריב" והרדיו, הוסיף: "ישראל היה חבר. הוא תמיד עזר לכל מי שביקש ממנו עזרה. הוא סייע לעמותה. אובדנו אכזרי".

עמותת "יד עזר לחבר" פרסמה הודעה: "אחינו וחברנו היקר איש של חסד ואמת ישראל רוקח כהן ז"ל. קשה לנו ואנו בוכים וכואבים את לכתו של מי שהיה הלב והנשמה של עמותת 'יד עזר לחבר'. ישראל קיים שנים רבות  את הפסוק 'וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ' … מייסד ומנכ"ל עמותת 'יד עזר לחבר', שמעון סבג, וכל צוות עובדי ומתנדבי העמותה הרבים, ניצולי השואה דיירי ה"בית החם", משתתפים בצערה ובאבלה הכבד של משפחת כהן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות