fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: קשר מגיע למבחנים, פוצ'יבה עשוי להישאר

נייתן אודווה, הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
נייתן אודווה, הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

אכזבה קשה נרשמה אמש (מוצ"ש) בקרב שחקני הפועל חדרה לאחר ההפסד מול מכבי נתניה. היה המשחק השישי בין הקבוצות העונה וחדרה לא הצליחה לנצח את יריבתה באף אחת מהפעמים. בחדרה זעמו לאחר המשחק ואמרו: "נתניה היא המנחוס הגדול שלנו וגם אם היינו ביתרון של ארבעה שחקנים אז לא היינו מנצחים". הפעם כעסו בחדרה על החלק ההתקפי שהגיע למספר מצבים בעיקר במחצית הראשונה אבל היו לא מרוכזים ליד שערו של דני עמוס.

https://www.youtube.com/watch?v=TjzA-Kbvn4s

בחדרה חושבים כבר על העונה הבאה ואחד מהשחקנים שעליהם טרם התקבלה החלטה הוא הקשר ג'ורג' פוציבה. אם לפני חודש ימים היה נראה כי הקשר לא יישאר עונה נוספת, לאחרונה מציג פוצ'יבה יכולת טובה וגורם לאנשי חדרה לחשוב מחדש. "אולי ההתאקלמות שלו לקחה יותר זמן וכעת הוא מציג יכולת גבוהה. בכל מקרה ההחלטה תתקבל בסיום העונה", אמרו במועדון. בינתיים יתחיל המאמן ניסו אביטן במבחנים לשחקנים זרים, אחד מהם ינחת הלילה. בראודיליו רודריגז, בן 19, בעל דרכון פורטוגלי שגדל במחלקת הנוער של בנפיקה ליסבון. רודריגז מיוצג על ידי שחקן העבר יעקב הילל. הוא יישאר בחדרה עד סוף השבוע ואז תתקבל החלטה לגביו.

הקשר עדן קארצב יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI בכדי למדוד את חומרת פציעתו. החשש הוא כי קארצב סובל מקרע במיניסקוס. מי שעבורו זה יהיה שבוע מיוחד הוא מנשה זלקה שיהיה הכדורגלן הפעיל הראשון בהיסטוריית הכדורגל הישראלי ובתולדות המדינה שידליק משואה בטקס המרכזי של יו העצמאות ה-71. זלקה התייחס להפסד מול נתניה ואמר: "זה מתסכל שאנחנו לא יכולים לנצח אותם ובמשחק הזה הגענו להרבה מצבים ולא השכלנו להכריע את המשחק. הם עקצו אותנו והיה לנו קשה לרדוף אחריהם. נמאס לנו לצאת עם המחמאות ועדיף לשחק פחות טוב אבל לצאת עם הנקודות". זלקה התייחס לטקס ביום רביעי: "זה מעמד מרגש למדינה ולי. ברגע שהשרה מירי רגב הודיעה לי, זה לא יוצא לי מהראש. מילואים ביום העצמאות? ברגע שיקראו לי אני הראשון שאתייצב למילואים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות