fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות משבר הקורונה: חברת אמירי גן מעניקה תנאים מיוחדים לרוכשים

חברת "אמירי גן" המשווקת בימים אלה את השלב האחרון בפרויקט "אמירי פארק חדרה" בשכונת הפארק בחדרה, החליטה להעניק תנאים מיוחדים לרוכשים דירה בתקופה הקרובה
חברת אמירי גן | אמירי פארק חדרה. צילום: גדי בלומברג
אמירי פארק חדרה. צילום: גדי בלומברג

ענף הנדל"ן הוכרז בעקבות משבר הקורונה כענף חיוני למשק ואתרי הבניה ממשיכים בעבודתם. עם זאת, ערים בשוק לעובדה כי מצב המשק מצריך לא רק להמשיך בבניה אלא גם להציע לרוכשים תנאי מסגרת וחתימה שיחזקו את ביטחונם במצב של אי בהירות כלכלית.  חברת "אמירי גן" המשווקת בימים אלה את השלב האחרון בפרויקט "אמירי פארק חדרה" בשכונת הפארק בחדרה, החליטה להעניק תנאים מיוחדים לרוכשים דירה בתקופה הקרובה- אופציית ביטול חוזה מכל סיבה שהיא, למשך 45 יום מיום מעמד החתימה. כלומר, רוכש שמעוניין לקנות דירה יוכל לחתום על חוזה רכישה ולשלם רק 7% מערך הדירה ובאם תוך 45 יום יחליט לבטל את החוזה המבטיח לו את הדירה שרכש, ויקבל את כל כספו חזרה .

בנוסף ולצד העובדה כי משרד המכירות של "אמירי פארק חדרה" פתוח במתכונת מותאמת לדרישות משרד הבריאות. מתקיימות במקביל  פגישות אונליין באמצעים טכנולוגיים ושיחות וידיאו משותפות וכן, שירותי שליחויות עד בית הלקוח עבור חתימה על הסכמים והעברת מסמכים רלוונטיים.

אמירי פארק חדרה" כולל 11 מגדלים כאשר שני המגדלים האחרונים נמצאים כיום בשלבי בנייה מתקדמים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות של 3,4,5 חדרים ודירות דופלקס ייחודיות. דירת 4 חדרים בשטח של 108 מ"ר נמכרת החל מ 1.450 מיליון שקל. דירות דופלקס, בנות 160 מ"ר, 6 חדרים גדולים ומרווחים, 2 קומות עם מחסן ותקרה כפולה ו 40 מ"ר מרפסות נמכרות החל מ- 1,880 מיליון שקל.

 לדברי אלי ויצמן, משווק פרויקט "אמירי פארק חדרה" של חברת אמירי גן "התפרצות נגיף הקורונה מורגשת בכל תחום בחיינו בימים אלה. לאור ההנחיות והעובדה כי זהו אירוע מתגלגל שאין אנו יודעים את תוצאותיו, החברה מבינה כי חשוב להתאים את העבודה ואת תנאי הרכישה ללקוחותינו. החלטנו להתאים את העבודה מול הלקוח כך שתהליך הרכישה אינו יפגע. החלטה על תנאי הביטול ושינוי דרך ההתקשרות עם הלקוחות נובעת מהבנה אמיתית של הסיטואציה ורצון שלנו כחברה להעניק להם את השירות הטוב ביותר במצב הנוכחי. כפי שאנו רואים זאת כיום, מחירי הנדל"ן גם ביום שאחרי המשבר, אינם צפויים לרדת ולכן, עבור המתעניינים זוהי הזדמנות לרכוש דירה במחירים נמוכים ביחס לשוק הנדל"ן באזור השרון בפרט וביחס למחירי הנדל"ן העתידיים ובתנאים אופטימליים למשפחות צעירות ומשפרי דיור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות