fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלו אותו: האיש שאחראי על הביטחון שלכם

מונה מנהל יישובי לביטחון קהילתי במועצת בנימינה גבעת עדה
עמרי מרקוביץ (צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה)

עומרי מרקוביץ, 35, תושב גבעת עדה נבחר לאחרונה לתפקיד מנהל הפעולות והתכניות של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי במועצה המקומית.

מרקוביץ, בוגר החוג לחינוך בתל חי ובעל ניסיון בעבודה קהילתית וביטחונית ברשויות מקומיות, יטפל בתופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול באמצעות ארגון, תיאום וריכוז של פעולות הרשות המקומית והקהילה הנדרשות לצורך הגברת היכולת של היישוב למנוע ולהתמודד עם בעיות אלה. התפקיד יכלול  מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על תחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב, תכנון והפעלת תכנית עבודה שנתית, שיתוף פעולה עם  גורמי המקצוע ברשות הלאומית לביטחון קהילתי ובמשרד לביטחון הפנים וניהול מערך ההתנדבות של השירות הלאומי/אזרחי בתכנית המניעה הפועלות ברשויות המקומיות במסגרת הרשות הלאומית לביטחון קהילתי. כל זאת בשיתוף ובתיאום עם הגורם הרלוונטי ברשות הלאומית לביטחון קהילתי, לרבות איתור מקומות התנדבות פוטנציאליים, בניית מעני הכשרה, השמה וליווי של מתנדבים וביצוע פעולות הפעלת מערך הסברה ושיווק התכניות, בשותפות עם אנשי המקצוע בתחום ברשות במקומית ובהתאם להנחיות דוברות הרשות הלאומית לביטחון קהילתי.
מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן, אמרה עם המינוי: "אנו רואים חשיבות רבה במתן מענה לטיפול בצריכת הסמים ואלכוהול  בקרב בני נוער במיוחד כעת לקראת חופשת הקיץ אך גם לאורך כל ימות השנה. המנהל היישובי לביטחון קהילתי יפעל אל מול הגורמים המקצועיים במועצה במטרה לעבות את הטיפול הניתן כיום ולתחום הביטחון הקהלתי תוך ראיה רחבה של כלל האזור והמושבות בפרט".

קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות